2015-VW-Passat-B8-18
Utrip mesta · mobilno

Pri Volkswagnu so razkrili končno podobo za jesen napovedanega passata, ki bo prinašal značilno osvežitev zunanje podobe, veliko več novosti pa bo pod kožo in pokrovom. Novost nove LED luči in povsem digitalni merilniki pod pokrovom pa 2.0 TDI z 240 KM in hibridna različica s 50 kilometrov električne avtonomije.

VW je kot je napovedal včeraj popoldne objavil prve uradne fotografije nove generacije modela passat, ki so ga od leta 1973 izdelali v 22 milijonih primerkov. Uradno premiero bo doživel oktobra v Parizu, prodaja pa bo stekla jeseni.

Nos vozila bo z oblikovnega stališča zmes tistega pri aktualnem CCju in golfu VII. S tega vidika pa ne prinaša tektonskih sprememb ampak zgolj preverjeno osvežitev in brezčasno podobo. Na voljo bo tako v limuzinski kot karavanski različici, proizvodnja slednje bo stekla le nekoliko kasneje. Na voljo bodo tako različice s pogonom na prednji kolesni par, kot tudi na vsa štiri kolesa - 4 motion, manjkala pa seveda ne bo niti DSG prestavna avtomatika.

Passat B8 v dolžino meri 4767 mm, kljub rasti pa je v povprečju izgubil 85 kg teže, posledično pa je skupaj z nekaterimi drugimi prijemi inženirjem uspelo porabo v povprečju zmanjšati za 20 odstotkov.

Notranjost je prav tako osvežena, pridobila pa je tudi nekaj na prostornosti, predvsem v predelu kolen potnikov v drugi sedežni vrsti, nekoliko povečan pa je tudi prtljažnik, ki je zrasel za 21- (na 586 litrov, pri variantu pa za 47 litrov (na od 650 do 1.870 litrov) prostornine.

Na področju napredne tehnike bodo novi head-up projekcija, prednja sedeža s funkcijo hlajenja in masaže, LED luči, nova informacijsko zabavni in navigacijski sistem ter obilo napredne tehnike v obliki asistenčnih sistemov. V notranjosti ne gre spregledati novih merilnikov pred voznikom, ki bo po vzoru Audija v celoti digitalna, med osrednjima merilnikoma pa se bodo na veliko izpisovali za voznika ključni podatki.

Pri paleti motorjev je največ govora o dizelskih agregati, kjer bosta na voljo znana TDI agregata velikosti 1,6- oziroma 2,0 litra, ki bosta razvijala moč od 88 pa do 176 kW. Slednji motor bo povsem nov in bo s pomočjo biturbo tenhologije razvijal 240 KM. Na bencinski strani pa bodo šteivlni TSI agregati z močjo od 92- pa do 206 kW.

Odpri galerijo
VW-Beetle-Dune-Concept-9[3] Z VW Beetlom Dune na plažo ali na smučanje cover-c4-cactus Citroën C4 cactus: Ko filozofija avtomobilske blagovne znamke zopet postane zabavna Lola_MK6_GT_Car_14 Lola Mk6 GT, prezrta in pozabljena dirkaška ikona BMW-R45-Custom-Motorcycle-1 BMW R45 custom – retro je vedno “in” ·