fbpx

Z VW Beetlom Dune na plažo ali na smučanje

Po dolgem napovedovanju in objavah razno raznih "teaser" novic o Beetlu Dune, pa so sedaj iz tovarne sporočili novico, da naj bi terensko navdahnjeni Beetle le dobil zeleno luč za serijsko proizvodnjo, na ceste pa naj bi zapeljal v letu 2016. Od primerljivih klasičnih različic Beetla, pa naj bi bil Dune dražji približno tri tisoč evrov.

Tudi notranjost bo deležna "terenskega" tretmaja, kar pomeni, da bo nekoliko robustnejša, dobila bo tudi drugačne – bolj zemeljske barvne kombinacije.
Tudi notranjost bo deležna “terenskega” tretmaja, kar pomeni, da bo nekoliko robustnejša, dobila bo tudi drugačne – bolj zemeljske barvne kombinacije.

Študijo so prvič predstavili lani na salonu v Detroitu, gre pa za beetla s povečanim odmikom od tal, plastičnimi obrobami na spodnjem delu karoserije, zaščito podvozja in motornega prostora ter pnevmatike s terenskim profilom. V primerjavi s standarnimi različicami pa bo imel Dune za 29 mm razširjena koloteka in 50 mm višjo oddaljenost od tal.

Čeprav je študiijo poganjal dvolitrski TSI turbo bencinar z 154 kW ali 210 KM in DSG prestavno avtomatiko, pa se pričakuje, da bo serijska različica dobila še nekatere druge motorje iz VWjeve aktualne palete, sprva TSI agregatov. Za razliko od študije, ki je imela elektronsko krmiljeni 4WD pogon, pa bo pogon pri serijski različici venomer speljan zgolj na prednji kolesni par. Naj bi pa dune tretma tako kot kombilimuzinska, dobila tudi cabrio različica aktualnega beetla.

V salonih naj bi se dune pojavil tekom leta 2016, cene v primerjavi s klasičnimi različicami pa naj bi bile v povprečju nekje tri evrske tisočake višje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.