fbpx

Zolika – klasična torba z domiselnim preobratom

Zgodba oblikovalcev Zolika se je pričela z dvema preprostima usnjenima torbama, izdelanima v majhni delavnici srbskega mesteca Vrbas. Kasneje sta ravno ti dve dami postali slavni kraljici, ki sta znamko ponesli v širni svet trend dodatkov.

Čevljarnica s tradicijo 15 let lokalne obrti se je po odločitvi lastnikov spremenila v plodno ustvarjalnico usnjenih izdelkov. Njihova vizija je bila ustvariti preprosto torbo, popolnoma brez dekoracije, kar je redkost na trgu modnih dodatkov. Tako sta luč ugledala dva osnovna modela – usnjena nakupovalna in kurirska torba.

Kraljica znamke in osnovni model - kurirska torba. Foto: Zolika.
Kraljica znamke in osnovni model – kurirska torba. Foto: Zolika.
Drugi del slavnega dvojca - nakupovalna torba. Foto: Zolika.
Drugi del slavnega dvojca – nakupovalna torba. Foto: Zolika.

Vse njihove izdelke odlikuje trpežno visoko kakovostno usnje živali, namenjenih za prehrambeno industrijo. Namesto ostankov raje uporabljajo večje kose usnja, ki jih poskušajo kar se da minimalno rezati in prepogibati, s čimer se dalj časa ohrani prvotni videz kreacij. Ročni izdelavi dodatno čarobnost preteklosti vdihujejo tudi Singer in Adler šivalni stroji.

Njihovi izdelki so narejeni ročno in iz visoko kakovostnega usnja. Foto: Zolika.
Njihovi izdelki so narejeni ročno in iz visoko kakovostnega usnja. Foto: Zolika.

Trenutno ponujajo 15 modelov torb, dodatke za telefone, tablične in prenosne računalnike, pasove, denarnice, paščke za ročne ure in zapestnice, kmalu pa se jim bo pridružila tudi kolekcija čevljev.

Poleg 15 modelov torb ponujajo tudi širok nabor ostalih modnih dodatkov. Foto: Zolika.
Poleg 15 modelov torb ponujajo tudi širok nabor ostalih modnih dodatkov. Foto: Zolika.

Znamka Zolika tako prefinjeno usklajuje stare obrtniške spretnosti z modernimi modnimi smernicami, ki prinašajo klasični stil z inovatnim preobratom, v katerem se lahko najde prav vsakdo.

 

Dodatne Informacije

Pobrskajte med naborom edinstvenih usnjenih izdelkov tukaj.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.