fbpx

Nový Lexus UX: slibný crossover již na cestách

Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko

V Lexusu se s novým modelem UX pokusí oslovit větší masu uživatelů, než se jim to dařilo doposud – tu poslední chtějí zaujmout na úkor odvážného designu, propracovaného interiéru a pocitu detail.

Nováčci Lexus UX to je kříženec z izstopajočim zunanjim podle návrhu, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodynamika, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.

Notranjost je razdeljena na voznikov a sovoznikov del – voznik ima optimalen Posouzení na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili OTEVŘENO prostor, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.

Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden větších v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.

V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo přitažlivý vzorce v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.

Lexus UX
Lexus UX

Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebnih barv – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane zlato delce, izredno ty velké delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva vystupoval in se pod različno svetlobo drugače svetila.

Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se pomazánky proti levi in desni strani.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX želi s hybridní pogonom združiti dinamiko, kapacita a účinnost. Nova platforma omogoča lahko in silně konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno a přesně krmiljenje.

Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z elektrický motor, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0 l 4 válec ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 s bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, který má 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift převodovka.

Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.

Galerija: Lexus UX

Více informací

Více informací:
lexus.si

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.