fbpx

Cvetenje češenj na Japonskem: 10+ fotografij najbolj čarobnega časa v letu

Cvetenje češenj na Japonskem

Japonsko je najbolje obiskati spomladi, ko so čudovite češenje v polnem razcvetu. To je praznik lepote in narave ter ena najlepših stvari, ki jih boste kadarkoli videli. In pomlad je na Japonsko že prišla, saj so se v Nagasakiju in v Tokiju začeli odpirati prvi češnjevi cvetovi.

Na Japonskem se pričenja sakura ali praznik cvetenja češenj. Takrat se večje skupine prijateljev, družin in celo sodelavcev zberejo okoli cvetočih dreves, kjer občudujejo barve in uživajo v piknikih. Ponoči v bližino cvetočih češenj obesijo papirnate laterne, kar samemu festivalu doda še več čarobnosti. Hanami, kot se imenuje tradicija druženja ob pastelno roza cvetovih, naj bi imela korenine več tisoč let nazaj, ko so se aristokrati s pisanjem poezije poklanjali tem krasnim cvetovom, fevdalna gospoda pa naj bi v ta namen pripravljala zabave.

Cvetenje češenj v Himeji
Cvetenje češenj v Himeji

Češnje cvetijo nekje od februarja do maja, vse pa je odvisno od podnebnih razmer skozi celo leto in od tega, na kateri strani japonskega otoka se trenutno nahajate. V večjem delu zacvetijo sredi marca, v Niigati in Aomoriju sredi aprila, v Sapporu pa konec aprila. 

Letos so prve češnje zacvetele 20. marca (4 dni prej kot v povprečju in 3 dni kasneje kot lani). Prvi cvetovi se se odprli v Nagasakiju, in to prvič po 41. letih, na isti dan so zacvetele še 3 češnje v Tokiju. Da se lahko uradno razglasi sakura, mora zacvetiti vsaj pet ali šest češenj. A brez skrbi, predvideva se, da se bo več češenj odprlo prav danes in bo 21. marec uradni začetek sakure oziroma hanamija.

Na Japonskem so zacvetele češnje!
Na Japonskem so zacvetele češnje!

Cvetenje češenj na Japonskem 2019 lahko spremljate tukaj.

Galerija – Cvetenje češenj na Japonskem: 10+ fotografij najbolj čarobnega časa v letu

Dodatne Informacije

Več informacij:
jnto.go.jp

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.