fbpx

15. LEDENDE SEMPL: Bly eller lad dø

15. SEMPL
15. SEMPL

Hvilke tendenser bringer kommunikationsmediefaget afsløres af mange talere ved jubilæet, allerede femtende SEMPL.

Vigtig information
Hvornår?
til
Hvor?
Grand hotel Bernardin
Arrangør
Facebook begivenhed
Entré
Od 49€ + DDV do 475€ + DDV

Medijski trendi se bodo združili na Obali, tokrat že petnajsti PRØVE po vrsti prinaša mnogo zanimivega. Vodilo letošnjega jubilejnega seminarja medijskih trendov je: Lead or let die. Torej – vodi ali pusti umreti.

Dogodek vsako leto prinaša trende v komunikacijsko medijski stroki, letos se fokusirajo na – voditi s primerom in obljubljajo primere dobrih prask, uporabnih vsebin in znanj. V ospredju bodo glamur in trendi v komuniciranju, obljubljajo nešteto možnosti za mreženje in zabavo, svojevrstno akcijo pa bo prinesel tekmovalni del SEMPLER v šestih kategorijah – Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja in Najboljša akcija na družbenih omrežjih.

15. SEMPL
15. SEMPL

Med govorci 15. Sempla bodo med drugim direktor UG Strategies iz ZDA Parag Bhandari, direktor digitalnega marketinga pri španskem Desigualu Pere Quintana de Vries og Unilever-jev dorektor za Srednjo in Vzhodno Evropo Aleksander Smigielski.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.