Efter succesen med S1 Project Ares Design coupéen "hævede" virksomheden den globale offentlighed med en version uden top. Fuldstændig topløs er den mest korrekte beskrivelse af Spyder, da denne "barchettas" kropsform ikke har noget som helst tag. Den sidder sammen med Aston Martin Speedster og Ferrari Monza Spyder og låner mange dele fra den nuværende generation Corvette C8. Dette skaber en interessant blanding af exceptionelt design og rå "amerikansk kraft", som spiller med asfalten med hele 715 hestekræfter. Et interessant alternativ til de europæiske giganter.
Da bi zagotovil vrhunsko izkušnjo vožnje, je ARES Centro Stile zasnoval dva usmernika vetra, ki se brezhibno pojavita iz poenostavljene karoserije Spyderja in na domiselni način preusmerita pretok zraka nad potniki v sesalnike zraka za nasloni za glavo. Na ta način se ustvari virtualni nadstrešek in mirno vozno okolje, da popolnoma uživate v edinstveni dinamični izkušnji.
Brez vetrobranskega stekla ima vijugasto ohišje iz ogljikovih vlaken S1 Projecta Spyder edinstveno, naravno obliko, ki teče skozi notranjost in deli potnike s sredinsko konzolo. Notranjost S1 Projecta Spyder je ročno izdelana in bogato obdelana z odličnim usnjem in alkantaro ter razkriva elegantne in hkrati minimalistične linije.
Pod ročno izdelano karoserijo iz ogljikovih vlaken je v S1 Project Spyder nameščen centralno nameščen, atmosferski motor V8. Z 8.800 vrtljaji na minuto bo generiral močan pospešek avtomobila, ki bo od 0 til 100 km/t pospešil v pičle v 2,7 sekunder. “Po naročilu”, pa je tudi izpušni sistem, ki poleg edinstvene moči iz avtomobila izstisne več.