På biludstillingen i Genève lykkedes det Goodyear at flytte fokus fra metalplader og piger i latex og miniskørter til dæk. Med sit studiedæk BH03 kunne han ændre historiens gang og vippe vægten til fordel for elbiler. Den største fordel ved konceptet er to nye materialer, gemt under profilen, som muliggør produktion af elektricitet og dermed driver batteriet i hybridsystemet.
Goodyearova dæk BH03 je guma prihodnosti, čeprav podjetje, katerega oče je izumil vulkanizerski proces, ne načrtuje serijske izdelave, ampak bo služila le za nadaljnji razvoj. Oprtala se je z novimi nalogami, saj bo znala izkoristiti tako vibrationer kot spremembo oblike in ju s pomočjo dveh novih materialov pretopiti v električno energijo. To sta termoelektrični material in piezoelektrični (deformacija kristalov).
LÆS MERE: Under Armour Fat Tire GTX - en vintersko med Michelin-sål
Prvi električno energijo ustvarja iz toplote, ki jo v času mirovanja ”darkerska” pnevmatika dobiva z absorpcijo toplote in svetlobe, drugi materiala pa svojo nalogo opravlja v dinamičnem stanju, torej za čas kotaljenja, saj električno energijo ustvarja iz vibracij in variacij v tlaku. To pa še ni vse. Če pride do predrtja gume, je notranja struktura tako močna, da nudi podporo celotni teži avta, kanala na obodu platišča pa služi vpijanju hrupa in manjši verjetnosti akvaplaning.