Harley-Davidson er bestemt en af de mest traditionelle motorcykelproducenter i verden. De er en virksomhed, der forbliver tro mod den gamle skole for fremstilling af stålheste. Men selv med dem ændrer tiderne sig, og den nye Harley-Davidson Fat Bob er bestemt en af forandringens varsel i denne amerikanske virksomhed.
Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin med etiket 107 henholdsvis 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 henholdsvis 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150 mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča Harley Davidson.
LÆS MERE: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI
Razmere na trgu so tako tudi Harley Davidson prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, det kan novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.
LÆS MERE: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES
Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob
Mere information:
harley-davidson-ljubljana.si