Hotelkæden Art Series har lanceret et nyt program kaldet "Reverse Reviews". Med et interessant koncept ønskede de at vende logikken bag anmeldelser om: i stedet for at gæster bedømmer hotellet på forskellige netværk, bedømmer hotellets medarbejdere gæsterne. Hotellet, der bedømmer sine gæster, belønner de bedst bedømte med gratis overnatninger, yderligere fordele samt middage og frokoster.
Art Series det er hotel, ki ocenjuje svoje goste. Prav ste prebrali: namesto da bi gosti ocenili, koliko so zadovoljni s posameznimi vidiki svojega bivanja v hotelu, hotelsko osebje ocenjuje goste. Veriga hotelov Art Series se je na tak način lotila konstruktivnega promoviranja vljudnega odnosa do hotelskega osebja, varovanja hotelske lastnine in navsezadnje vzpostavljanje spoštljivega odnosa do okolja.
LÆS MERE: En bank, der handler med ost
Hotel goste spodbuja, da čim manjkrat menjajo brisače in rjuhe, se ne vedejo prevzetno in ob odhodu ne puščajo popolnoma neurejenih prostorov. Najbolje ocenjenim gostom hotel ponuja brezplačne obroke in nočitve ter kup drugih ugodnosti. Več o projektu si lahko ogledate v spodnjem videoposnetku.
Mere information:
www.artserieshotels.com.au