fbpx

Hvordan kan du overbevise folk om, at du er rig ved din adfærd?!

De fleste af os vil aldrig vide, hvordan det er at være uhyrligt rig. Nogle har lidt mere, andre kæmper for at overleve, men der er få, der sidder på en bunke penge. Men nogle mennesker giver, på trods af at de ikke er særlig økonomisk kyndige, indtryk af, at de er virkelig rige. Hvordan formår de at sælge sig selv sådan? Hvordan overbeviser de folk om, at de er rige igen og igen?

Tukaj je 10 ključnih stvari, ki se jih poslužujejo tisti, ki želijo ustvariti iluzijo, da so superbogati.

10. Najemanje dragih avtomobilov

Vsi vemo, da je drag avtomobil še vedno statusni simbol. In tako nekateri z najemom športnega ali kakšnega drugega luksuznega avtomobila ljudi zlahka prepričajo, da spadajo med elito. Seveda se morajo ob njem še obvezno fotografirati!

9. Visokokakovostni ponaredki dizajnerskega nakita in ur

Ljudje ocenjujemo tudi modne dodatke, ki jih imajo drugi na sebi. Naj bo to lepa, dizajnerska ura ali pa kos nakita – nič od tega ni poceni in hitro ustvari iluzijo, da nam gre osebi nasproti nas zelo dobro. A nikar ne pozabite, mimoidoči najbrž res ne bodo opazili razlike med visokokakovostnim ponaredkom in originalom, a v višjih krogih s tem nikogar ne bodo pretentali.

Z visokokakovnostnimi ponaredki pretentajo "rajo", ne pa tiste, ki si jih pravzaprav najbolj želijo.
Z visokokakovnostnimi ponaredki pretentajo “rajo”, ne pa tiste, ki si jih pravzaprav najbolj želijo.

8. Nekoliko “kretensko” in prevzetno obnašanje

Ljudje z visoki vsotami denarja pogosto mislijo, da so boljši kot drugi.  In z obnašanjem v stilu “moj kakec ne smrdi” lahko nekdo hitro da občutek, da ima ogromno denarja.

7. Chapeau ali pokrivalo dostojanstvenika

Chapeau je francoski izraz, ki označuje pokrivalo za glavo. V evropskem grboslovju se je ta uporabljal kot simbol cerkvenih dostojanstvenikov. Ljudje s finimi klobuki na nas podzavestno naredijo  močnejši vtis. In dober klobuk lahko torej takoj da občutek, da je neka oseba z višjih krogov. Takšni moški pogosto nosijo fedore ali polcilindre, ženske pa klobuke, ki jih lahko vidimo na predstavnicah kraljevske družine.

Dober klobuk je še eden izmed statusnih simbolov.
Dober klobuk je še eden izmed statusnih simbolov.

6. Poznavanje hrane

Bogati se zelo radi pohvalijo s svojim znanjem o kulinariki. Tako se hitro zgodi, da namesto navadnega hamburgerja naročijo kobe govedino s tartufovim maslom, in s tem ustvarijo iluzijo, da so ravnokar stopili iz gradu. Tukaj gre le za osnovno poznavanje hrane in kombinacij okusov, ki jih prioritetno naroča višji razred (raca, jagnjetina, kobe govedina).

5. Poznavanje vin

Tudi to je en vidik buržoazije: poznavanje vin, s katerim lahko očarajo ljudi in seveda s poznavalskimi komentarji, kot je na primer “nekoliko priokusa hrasta s skoraj kakavnatim zaključkom”. To je zahtevno in pompozno – in to je točno tisto, kar so in kar počnejo bogati ljudje. Prav tako je del predstave, da povprašajo ljudi za mizo, kakšno vino jim je ljubše (belo ali rdeče) ter nato naročijo namesto njih.

So pravi poznavalci vin.
So pravi poznavalci vin.

LÆS MERE: Hvad er de 13 træk, som alle rige mennesker har til fælles?

4. Nenehni telefonski klici.

“Oprostite, služba, preprosto se moram oglasiti. Poslovni svet se nikoli ne ustavi.” To je vse, kar si morajo zapomniti. Vsakič, ko bodo med večerjo ali zabavo dobili klic, se bodo oglasili in oznanili celotnemu prostoru, kako pomemben je klic in kako žal jim je, a ga moramo sprejeti. Ljudje bodo tako avtomatsko sklepali, da so trenutno res v velikem poslu, saj drugega razloga za takšno obnašanje v javnosti preprosto ni. Drugi ključni del predstave je tudi povratek k mizi z nasmehom na obrazu in besedami: “Kriza preprečena.” Če kdo vpraša, kaj je bilo, si hitro izmislijo nekaj zapletenih stvari.

3. “Dizajnerski” psi

“Normalni ljudje imajo pse? No, mi imamo psa labradoodle, posebnega, ekstra ljubljenčka, ki si ga normalni ljudje skorajda ne morejo privoščiti. Prav tako imamo lamo na dvorišču za otroke ter redko, modro afriško papigo, ki lahko govori tri jezike.” Saj razumete, kajne?

2. Lažne počitnice

“Žal mi je, ampak od 1. do 21. avgusta smo v Apalačih, nekaj dni bomo potem na Cozumelu. V tem času nas niti ne poskušajte kontaktirati, ker ne bomo dosegljivi.” To seveda ni res, še kako so dosegljivi. In če so takšni ljudje tudi do dvakrat ali trikrat letno na lažnih počitnicah, potem ljudje ne le da mislijo, da živijo v naročju luksuza, temveč da so sami naročje luksuza.

1. Šali in rute

Resnično, bogati in prevzetni ljudje nikoli ne pozabijo na šal, niti ga nikoli ne snamejo. Vse kar je potrebno je, da imajo dvoje dostojnih svilenih rut ali šalov, ki se ujemajo z njihovimi oblekami ter jih nato nosijo povsod. Johnny Depp jim je lahko vzor.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.