Der er ingen tilfældigheder i butikkerne. Produktplacering (visning og positionering af varer) er nøje gennemtænkt, så de fejl, som disse butikker har tilladt sig at begå, er ekstremt utilladelige, men på den anden side ekstremt heldige. Nogens chef anstrengte dem hårdt, bare så vi kan grine i dag, at det gør ondt.
Lepo zloženo blago, pravilna razporeditev inventarja in nenazadnje tudi glasba v ozadju so dejavniki, ki močno vplivajo na to, ali bo stranka v trgovini pustila svoj denar. V trgovinah res ni naključji, razen, če imate nesposobne zaposlene ali takšne s smislom za humor, ki s svojimi potezami tako ali drugače pritegnejo pozornost. Vsaka reklama je dobra reklama, pravijo, napake pa se zgodijo tudi najboljšim. Blamažo si je nedavno privoščil tudi slovenski trgovec, ki je objavil oglasni plakat, na katerem je mrgolelo slovničnih napak.
LÆS MERE: De største madlavningspjoler nogensinde
Nihče ni popoln – tega se zavedamo in nikogar ne obsojamo, ker grešimo tudi sami – toda nekoga so zaradi teh napak gotovo pribijali na križ in mu peli levite. Razen, če je imel zelo razumevajočega šefa, ki je v tem prepoznal šalo, ali če je bilo vse skupaj le del marketinškega načrta v obliki gverilskega oglaševanja.