fbpx

Den nye Dodge Viper ACR – den mest ekstreme racerbil

Dodge Viper ACR 2016

Siden 1999 har Dodge Viper haft en større og "dårligere" bror, American Club Racer aka ACR, som går på den fine linje af legalt (dvs. street racing) med sin monstrøse maskine. Hvad du har før dig, er ikke kun den mest ekstreme Viper, dine øjne nogensinde har set, Dodge Viper ACR 2016 er en af de mest ekstreme biler generelt. Selvom den kan køres på almindelig vej, er den lavet til racerbaner. Hvad forråder ham? Se bare på de gigantiske bagvinger. Ved 285 km/t skaber det et ton downforce!

Nye Dodge Viper ACR je resda za običajno cesto legalni dirkalnik, a verjetno to bi smel biti, saj gre za pravo oktansko pošast. 645 konjev og V10 mašino pač ni lahko krotiti, karbonsko-keramične zavore gor ali dol. Ker pa smo bili pri ACR pošastnosti vajeni že od prej, najbolj preseneti affjedring (Bilstein Racing Shocks). To ima deset različnih nastavitev in ga je moč prilagoditi na vsakem kolesu posebej, a da bi razumeli tehnologijo za tem bi potrebovali izobrazbo inženirja.

Novi Dodge Viper ACR je tako brutalen, da bi se moral držati le divjine (beri le dirkališča).
Novi Dodge Viper ACR je tako brutalen, da bi se moral držati le divjine (beri le dirkališča).

Lažje pa je razložiti kako lahko pnevmatike, ki so narejene posebej za ACT (Kumho Ecsta V720), avto skozi ovinek pripeljejo hitreje kot gladke dirkaške gume. Po besedah ljudi pri Dodgu je za to krivo omenjeno gromozansko zadnje krilo, ki v kombinaciji s sprednjim snemljivim krilcem avto dobesedno prisesa k tlom. Za slednjega vam predlagamo, da ga snamete takoj, ko zapeljete s steze, če ga seveda ne želite pustiti na kakšnem ležečem policaju. No, inženirjem je prav tako uspela idealna razporeditev teže- 50:50, kar pa je samo smetana na vrh torte pri tako izjemnim karakteristikah.

LÆS MERE: Sunswift eVe - en solcellebil, der snart kommer på vejene


2016 Dodge Viper ACR sicer pod kožo skriva 8,4-litrski V10 motor, hvem kan 812 Nm največjega navora in prenaša moč preko šeststopenjskega ročnega menjalnika. V proizvodnjo gre v tretjem kvartalu leta 2015. Za koliko vas bo olajšal še ni znano, no, razen na stezi, kjer vas bo po vožnji gotovo stal novih spodnjih gat.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.