fbpx

Den nye Land Rover Range Rover Evoque: bilen, der reddede Land Rover

Den seneste Range Rover Evoque vil træde i store sko, da dens forgænger praktisk talt reddede Land Rover-mærket. Den førsteklasses, mellemstore crossover-SUV bringer elegance, gode offroad-egenskaber og en fantasifuld løsning i form af et 'digitalt' bakspejl.

Prva generacija Range Rover Evoque je zapeljala na cesto leta 2011, zdaj pa se nam je pridružila najnovejša, druga generacija srednje velikega SUV križanca. Range Rover Evoque je v trenutku postal izredno priljubljen in je bil tudi najbolje prodajani produkt družbe Jaguar-Land Rover. Po vsem svetu je prejel 225 različnih nagrad in praktično rešil znamko Land Rover pred propadom. Nova generacija ima s predhodno skorajda enake proporce, a sta si avtomobila med seboj forskellige i 99,99%. Novi Evoque je načrtovan popolnoma na novo, s predhodnikom pa si deli zgolj tečaj na vratih.

Izboljšave nove generacije so vidne že na zunaj. Novi Range Rover Evoque se vozi na do 21 tommer velikih platiščih, kljuke na vratih pa se samodejno ‘pospravijo’ v vrata. Streha ima še bolj obliko coupé, notranjost pa sledi aktualnim modelom znamke Range Rover, s futurističnim af design in upravljanjem informacijsko-zabavnega sistema preko dvojnega zaslona na dotik. Tanke sprednje in zadnje luči so v tehnologiji LED, v anteni na strehi avtomobila, pa najdemo še dodatno kameraet. Ta kamera svojo sliko prenaša na vzvratno ogledalo, ki se s pritiskom na gumb, spremeni v visoko resolucijski zaslon. Omogoča nam bredere vidno polje, kot klasično ogledalo, le navaditi se ga je potrebno. Pri terenski vožnji pomagajo kamere, ki prikazujejo teren ali ovire pred avtomobilom. Sistem deluje do hitrosti 30 km/t, zaradi njega, pa se bomo lahko izognili marsikateri nevšečnosti.

Range Rover Evoque
Range Rover Evoque

Novost novega Evoqua so motorji z blago hibridno tehnologijo. Le ta pomaga pri kapacitet og giver manjšo porabo goriva. Na voljo je dizelski motor, ki ima 150 hestekræfter, pogon na prednji kolesni par in ročni menjalnik. Sledijo mu dizelski z motorji s 150, 180 eller 240 konjskimi močmi. Le ti so na voljo s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom. Vsi bencinski motorji so na voljo s štirikolesnim pogonom, samodejnim menjalnikom in 200, 249 eller 300 hestekræfter.

Novi Range Rover Evoque je na voljo v standardni ali R-Dynamic različici. Konkurente vidi predvsem v BMW X2 in BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Audi Q3, Audi Q5 in prihajajoči Audi Q4. Evoque z dizelskim motorjem je na voljo od 41.342 evrov dalje, Evoque z bencinskim motorjem pa od 50.604 evrov dalje. Range Rover Evoque je že na voljo za naročilo.

Galerija: Range Rover Evoque

Mere information

Mere information:
landrover.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.