fbpx

Opel Astra GTC – På jagt efter julefølelser

1.6 literski poskočnež z 200 konji sledi zunanjosti!

Du ved – tiden omkring jul er den, hvor der opstår helt særlige følelser hos hvert individ. Der er altid noget særligt og anderledes i luften. Og derfor var overraskelsen, som repræsentanterne for Opel Slovenien forberedte til os, da vi modtog en knaldgul, men virkelig knaldgul Opel Astro GTC til "jule"-testen. En der gemmer næsten 200 glitrende hjorte under motorhjelmen, men jeg er ked af det... heste. Det ser ud til, at der egentlig ikke er så stor forskel på heste og rådyr. Men der er forskel på Opel Astra GTC og dens sædvanlige 5-dørs søster.

Medtem ko običajna 5 vratna astra ni avtomobil, ki bi zbujal veliko čustev, oziroma močna čustva, je zgodba pri trivratni različici drugačna. S svojo 5 vratno sestro deli veliko skupnih podrobnosti, a vendar je zunanjost popolnoma na novo zasnovana in kot iz nekega drugega sveta. Skladen zadek z izjemno atraktivno led optiko, bočna linija, ki je ravno prav agresivna in OPC detajli testne različice, kot so črna streha in ogledala, jo naredijo poželenja vredno.

Astra GTC je po mojem okusu najbolj skladno oblikovan opel!
Astra GTC je po mojem okusu najbolj skladno oblikovan opel!

Za trivratno različico lahko trdim, da je ta hip najbolj skladno in dinamično oblikovan opel. Testna opel astra pa je dobre “oblikovne” občutke povzročala tudi zaradi šminkerske dodane OPC opreme. Takšne, ki jo sicer premore tista prava OPC astra, tista, ki vselej nažene strah v kosti praktično vsakemu šminkerskemu GT-ju.

LÆS MERE: Opel astra 1.6 CDTi – novo dizelsko srce, novo poglavje ekonomičnosti

Je pa tale astra res lepa, kar dokazujejo tudi mnogi pogledi in celo dvignjeni palci lastnikov oplov. Načeloma reakcije, ki smo jih vajeni, ko smo za volani eksotičnih kočij in ne avtomobila, ki ga lahko dobite za dobrih 21.000 euro.

Tri vratna opel astra ni le tri vratna astra. Je veliko več, saj so si oplovi inžinirji zadali narediti avtomobil po meri voznika. In to jim je odlično uspelo. Tehnično osnovo si sicer deli s svojo konvencionalno sestro, a so si razvojniki sprednje obese in vzmetenje sposodili kar pri insigniji OPC. Ja, tisti “besni” insigniji. Avtomobil je tako tudi bistveno nižji od svoje običajne sestre in vse skupaj kot skupek mnogih detajlov pripelje do neverjetno dobrih občutkov za volanom in odličnih voznih ejendomme.

Agresivni zunanjosti, odlično sledi tudi tehnika. GTC je divja v vseh pogledih!
Agresivni zunanjosti, odlično sledi tudi tehnika. GTC je divja v vseh pogledih!

Togost karoserije je prepričljiva in avtomobil ostaja v nevrtalni legi tudi, ko voznik želi, da bi bilo vse skupaj manj kontrolirano. Občutki so enostavno odlični in takšni, da voznika nehote silijo v hitrejšo vožnjo, saj avtomobilu popolnoma zaupa. Občutek hitrosti zavaja, zato se boste velikokrat peljali prehitro.

Pod motornim pokorvom testne astre se je skrival 1.6 litrski turbo motor z oznako ECOTEC® , ki razvije 149 KW, henholdsvis 200 hestekræfter pri 5.500 vrtljajih v minuti. Celoten navor 280 Nm je na razpolago pri okoli 2000 vrtljajih v minuti, ko se prebudi turbo puhalo in astro požene od 0 do 100 km/h v 7.9 sekunde. Sploh ni slabo, še posebej, ko te ti občutki držijo tudi pri hitrostih nad 100 km/h. Pri teh avtomobil suvereno in besno pospešuje do svoje končne hitrosti 230 km/t, ki pa jo v praksi nismo preizkusili. A po videnem verjamemo, da astra s tem motorjem brez težav doseže to številko.

1.6 literski poskočnež z 200 konji sledi zunanjosti!
1.6 literski poskočnež z 200 konji sledi zunanjosti!

Ker je avtomobil izjemno dinamičen v sami vozni dinamiki, ki mu sledi tudi motor, vse skupaj neugodno vpljiva na samo porabo goriva. Večino časa smo bili prehitri, pravzaprav nehote prehitri, zato smo zabeležili tesno povprečje 9.2 litra na 100 prevoženih kilometrov. Po vsej verjtenosti tudi zaradi izbire testne rute, ki je ponujala varno križarjenje po vijugastih serpetinah, avtocestah, kjer so se vselej ponujali pogoji za preizkušanje odlične vozne dinamike.

Svoj prostor pod soncem opel astra GTC išče v družbi renault megana cupe-ja, volkswagen scirocca in morebiti hyundai velosterja. Pri tem svoje prednosti og adute nazorno kaže v privlačni cenovni politki, saj lahko zelo primerljivo testni opel astri GTC kupite že za dobrih 21.000 evrov. Za to ceno pa dobite avtomobil, ki ponuja veliko vozniških užitkov, privablja še več pogledov in izgleda enostavno divje. V tem cenovnem razredu pa le redko najdemo avtomobil, ki ponudi navedene preformačne številke, ob navedeni ceni.

Božič je pri oplu vselej prav poseben čas v letu, ko poleg 3500 evrov popusta za opel astro dobite še do 500 euro božičnice. Če še nimate prave ideje kaj podariti za novo leto, upamo, da ste dobili kakšno inspiracijo. Mi smo božičku že pisali!

Mere information

Mere information: 
opel.si/opel-astra-gtc

Pris på testkøretøjet: 24.460 evrov
Popusti v akciji: 3500 evrov + do 500 evrov božičnice (več informacij) 

Za natančne podatke o popustih se obrnite na trgovce opel! 

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.