fbpx

Opel Astra GTC – V iskanju božičnih občutkov

1.6 literski poskočnež z 200 konji sledi zunanjosti!

Sej veste - čas okoli božiča je tisti, v katerem se v slehernem posamezniku zbujajo prav posebni občutki. V zraku je vselej nekaj posebnega in drugačnega. In temu primerno je bilo tudi presenečenje, ki so nam ga pripravili predstavniki Opel Slovenija, ko smo v “božični” test prejeli živo rumeno, ampak zares živo rumeno Opel Astro GTC. Takšno, ki pod motornim pokrovom skriva skoraj 200 iskrivih jelenov, no se opravičujem... konjev. Zdi se, da med konji in jeleni pravzaprav ni tako velike razlike. Je pa razlika med Opel Astro GTC in njeno običajno 5 vratno sestro.

Medtem ko običajna 5 vratna astra ni avtomobil, ki bi zbujal veliko čustev, oziroma močna čustva, je zgodba pri trivratni različici drugačna. S svojo 5 vratno sestro deli veliko skupnih podrobnosti, a vendar je zunanjost popolnoma na novo zasnovana in kot iz nekega drugega sveta. Skladen zadek z izjemno atraktivno led optiko, bočna linija, ki je ravno prav agresivna in OPC detajli testne različice, kot so črna streha in ogledala, jo naredijo poželenja vredno.

Astra GTC je po mojem okusu najbolj skladno oblikovan opel!
Astra GTC je po mojem okusu najbolj skladno oblikovan opel!

Za trivratno različico lahko trdim, da je ta hip najbolj skladno in dinamično oblikovan opel. Testna opel astra pa je dobre “oblikovne” občutke povzročala tudi zaradi šminkerske dodane OPC opreme. Takšne, ki jo sicer premore tista prava OPC astra, tista, ki vselej nažene strah v kosti praktično vsakemu šminkerskemu GT-ju.

PREBERI ŠE: Opel astra 1.6 CDTi – novo dizelsko srce, novo poglavje ekonomičnosti

Je pa tale astra res lepa, kar dokazujejo tudi mnogi pogledi in celo dvignjeni palci lastnikov oplov. Načeloma reakcije, ki smo jih vajeni, ko smo za volani eksotičnih kočij in ne avtomobila, ki ga lahko dobite za dobrih 21.000 evrov.

Tri vratna opel astra ni le tri vratna astra. Je veliko več, saj so si oplovi inžinirji zadali narediti avtomobil po meri voznika. In to jim je odlično uspelo. Tehnično osnovo si sicer deli s svojo konvencionalno sestro, a so si razvojniki sprednje obese in vzmetenje sposodili kar pri insigniji OPC. Ja, tisti “besni” insigniji. Avtomobil je tako tudi bistveno nižji od svoje običajne sestre in vse skupaj kot skupek mnogih detajlov pripelje do neverjetno dobrih občutkov za volanom in odličnih voznih lastnosti.

Agresivni zunanjosti, odlično sledi tudi tehnika. GTC je divja v vseh pogledih!
Agresivni zunanjosti, odlično sledi tudi tehnika. GTC je divja v vseh pogledih!

Togost karoserije je prepričljiva in avtomobil ostaja v nevrtalni legi tudi, ko voznik želi, da bi bilo vse skupaj manj kontrolirano. Občutki so enostavno odlični in takšni, da voznika nehote silijo v hitrejšo vožnjo, saj avtomobilu popolnoma zaupa. Občutek hitrosti zavaja, zato se boste velikokrat peljali prehitro.

Pod motornim pokorvom testne astre se je skrival 1.6 litrski turbo motor z oznako ECOTEC® , ki razvije 149 KW, oziroma 200 konjskih moči pri 5.500 vrtljajih v minuti. Celoten navor 280 Nm je na razpolago pri okoli 2000 vrtljajih v minuti, ko se prebudi turbo puhalo in astro požene od 0 do 100 km/h v 7.9 sekunde. Sploh ni slabo, še posebej, ko te ti občutki držijo tudi pri hitrostih nad 100 km/h. Pri teh avtomobil suvereno in besno pospešuje do svoje končne hitrosti 230 km/h, ki pa jo v praksi nismo preizkusili. A po videnem verjamemo, da astra s tem motorjem brez težav doseže to številko.

1.6 literski poskočnež z 200 konji sledi zunanjosti!
1.6 literski poskočnež z 200 konji sledi zunanjosti!

Ker je avtomobil izjemno dinamičen v sami vozni dinamiki, ki mu sledi tudi motor, vse skupaj neugodno vpljiva na samo porabo goriva. Večino časa smo bili prehitri, pravzaprav nehote prehitri, zato smo zabeležili tesno povprečje 9.2 litra na 100 prevoženih kilometrov. Po vsej verjtenosti tudi zaradi izbire testne rute, ki je ponujala varno križarjenje po vijugastih serpetinah, avtocestah, kjer so se vselej ponujali pogoji za preizkušanje odlične vozne dinamike.

Svoj prostor pod soncem opel astra GTC išče v družbi renault megana cupe-ja, volkswagen scirocca in morebiti hyundai velosterja. Pri tem svoje prednosti in adute nazorno kaže v privlačni cenovni politki, saj lahko zelo primerljivo testni opel astri GTC kupite že za dobrih 21.000 evrov. Za to ceno pa dobite avtomobil, ki ponuja veliko vozniških užitkov, privablja še več pogledov in izgleda enostavno divje. V tem cenovnem razredu pa le redko najdemo avtomobil, ki ponudi navedene preformačne številke, ob navedeni ceni.

Božič je pri oplu vselej prav poseben čas v letu, ko poleg 3500 evrov popusta za opel astro dobite še do 500 evrov božičnice. Če še nimate prave ideje kaj podariti za novo leto, upamo, da ste dobili kakšno inspiracijo. Mi smo božičku že pisali!

Dodatne Informacije

Več informacij: 
opel.si/opel-astra-gtc

Cena testnega vozila: 24.460 evrov
Popusti v akciji: 3500 evrov + do 500 evrov božičnice (več informacij) 

Za natančne podatke o popustih se obrnite na trgovce opel! 

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!