For nylig støder vi flere gange på begrebet 'ansvarlig indtagelse af alkohol'. Men konkret information og anbefalede værdier af alkohol, der ikke overstiger grænsen for ansvarligt drikkeri, er stadig ret svære at finde. Hos Y&R Rusland opdagede de en elegant løsning. De har skabt vinflasker, der fremmer ansvarligt drikkeri på en meget innovativ måde. Der gemmer sig illustrerede pædagogiske historier på flaskerne, hvis endelige udfoldelse først realiseres, når flasken er tømt til bunds.
Ruska oglaševalska agencija Y&R Russia je izdelala zanimivo kampanjo, ki poziva k odgovornemu pitju alkohola. Steklenice za vino z ilustriranimi nasveti za pitje alkohola, do katerih pridemo prek zgodbe, ki se razkriva s praznjenjem steklenice.
Nihče ne mara, da mu drugi solijo pamet. V Rusiji, kjer je alkohol velik problem, želijo ljudi večinoma prepričati z učinkom šoka – ta način prikaza posledic čezmernega uživanja alkohola pa je subtilen oz. nevsiljiv, zato ustvarjalci upajo na pozitivnejši odziv javnosti.
LÆS MERE: En vinflaske, der ikke drypper eller lækker
Kampanja, ki jo je podprl največji ruski distributer vina Simple Wine, šteje 1000 steklenic. Te so okrašene z narisanimi zgodbami, ki prikazujejo posledice neodgovornega pitja alkohola. Gre za tri različne zgodbe. Ena od njih prikazuje par, ki uživa ob vinu, večer pa se konča s prometno nesrečo zaradi vinjenosti. Mimogrede, ste vedeli, da 19. septembra obeležujemo svetovni dan odgovornega pitja piva.
Mere information:
yr.ru