fbpx

Steklenice vina, ki na domiseln način pozivajo k odgovornemu pitju alkohola

Steklenica, ki nas bo odvrnila od prekomernega uživanja alkohola.

V zadnjem času večkrat naletimo na izraz 'odgovorno pitje alkohola'. Toda konkretne informacije in priporočene vrednosti alkohola, ki ne presegajo meje odgovornega pitja, je še vedno precej težko najti. Pri Y&R Russia so odkrili elegantno rešitev. Ustvarili so steklenice vina, ki promovirajo odgovorno pitje na zelo inovativen način. Na steklenicah se namreč skrivajo ilustrirane poučne zgodbe, katere končni razplet spoznamo šele, ko jo izpraznimo do dna.

Ruska oglaševalska agencija Y&R Russia je izdelala zanimivo kampanjo, ki poziva k odgovornemu pitju alkohola. Steklenice za vino z ilustriranimi nasveti za pitje alkohola, do katerih pridemo prek zgodbe, ki se razkriva s praznjenjem steklenice.


Nihče ne mara, da mu drugi solijo pamet. V Rusiji, kjer je alkohol velik problem, želijo ljudi večinoma prepričati z učinkom šoka – ta način prikaza posledic čezmernega uživanja alkohola pa je subtilen oz. nevsiljiv, zato ustvarjalci upajo na pozitivnejši odziv javnosti.

PER SAPERNE DI PIÙ: Una bottiglia di vino che non cola e non perde

Steklenica vina s poučno zgodbo.
Steklenica vina s poučno zgodbo.

Kampanja, ki jo je podprl največji ruski distributer vina Simple Wine, conta 1000 steklenic. Te so okrašene z narisanimi zgodbami, ki prikazujejo posledice neodgovornega pitja alkohola. Gre za tri različne zgodbe. Ena od njih prikazuje par, ki uživa ob vinu, večer pa se konča s prometno nesrečo zaradi vinjenosti. Mimogrede, ste vedeli, da 19. septembra obeležujemo svetovni dan odgovornega pitja piva.

Steklenica, ki nas bo odvrnila od prekomernega uživanja alkohola.
Steklenica, ki nas bo odvrnila od čezmernega uživanja alkohola.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
yr.ru

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.