fbpx

Dette markerede året 2020 på Twitter

Twitter 2020

Efterhånden som året så småt nærmer sig enden, er det et godt tidspunkt at opsummere og huske de vigtigste nøgleøjeblikke i 2020. En måde, vi kan gøre dette på, er ved at tage et kig på Twitters tendenser, som for nylig udgav det, der gav mest genklang hos brugerne i 2020 .

Kot bi lahko pričakovali, je bil i 2020 najbolj “priljubljen” ali osovražen hashtag na tej platformi #COVID19, saj so letos ljudje težko mislili na kaj drugega, kot na pandemijo koronavirusa. Sledi mu ključnik #BlackLivesMatter, ki je bil na Twitterju pogosto viden maja, ko so v ZDA izbruhnili protesti in nemiri zaradi smrti Georgea Floyda, ki je umrl med aretacijo. Tretji najbolj priljubljeni hashtag je bil #StayHome, katerega sporočilo je jasno: ostanite doma, da preprečite širjenje koronavirusa.

Twitter trendi 2020

Donald Trump je bil tisti, o katerem so ljudje v 2020 največ tvitali. Po njem so ljudje najbolj omenjali Joeja Bidena, njegovega nasprotnika na nedavno zaključenih ameriških volitvah in očitno naslednjega predsednika ZDA. Tretji na lestvici je George Floyd, četrti pa Kobe Bryant, slavni košarkar, ki je v začetku leta izgubil življenje v helikopterski nesreči. Peto mesto zaseda Barack Obama, ki je pred kratkim objavil svoje spomine, ki so med drugim tudi ena najbolj priljubljenih knjig na Amazon.

Pri emojijih je najbolj uporabljen tisti, ki pokaže solze veselja, na drugem mestu pa tisti, ki prikazuje jok. Kateri emojiji so bili v 2020 prav tako med bolj priljubljenimi, si lahko ogledate na spodnji sliki.

Emojiji – Twitter – 2020

Obvestilo o smrti igralca Chadwicka Bosemana na njegovem profilu, je bilo leta 2020 največkrat retvitano: kar 3,1-milijonkrat. Sledi video prispevek s profila korejske pop skupine BTS, ki si ga je delilo 1,6 milijona uporabnikov tega družbenega omrežja, tretje mesto pa zaseda video uporabnika Twitterja Jamieja (@gnuman1979), v katerem pokaže, kako se zabava šesti dan karantene v Združenih državah Amerike.

Mere information

twitter.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.