fbpx

26 Fotos, die beweisen, wie Zuschneiden die Geschichte eines Fotos komplett verändern kann

Foto manipulacija z obrezovanjem fotografij

Photoshop ist vielleicht die gebräuchlichste Methode, um die Geschichte eines Fotos zu ändern, aber das Zuschneiden von Fotos, diese „Low-Tech“-Version der Fotomanipulation, kann genauso effektiv sein. Diese Technik funktioniert, weil unser Gehirn ständig versucht zu verstehen, was um uns herum passiert. Und wenn wir nur einen Teil des Bildes sehen, versuchen wir instinktiv, uns vorzustellen, was sich um den Rahmen herum befindet. Glaubst du, wir zeigen dir schmutzige Fotos? Geben Sie Ihrem Gehirn die Schuld, nicht uns!

Danes praktično ni fotografije, ki pred objavo na družbenem omrežju ali spletu nasploh ne bi šla skozi Photoshop ali kateri drug grafični program. A niso samo prefinjena orodja tista, s katerimi avtorji z gledalci manipulirajo. Preprosto obrezovanje fotografij je lahko prav tako izredno manipulativno orožje in v nadaljevanju vam bomo predočili konkretno število dokazov.

WEITERLESEN: 23 Fotos, die beweisen, dass wir alle schmutzige Köpfe haben

Je že tako, da nas možgani silijo v določene interpretacije na podlagi videnega, tisto, česar ne vidijo, pa si na podlagi videnega razlagajo po svoje. Velikokrat narobe, kot boste spoznali v nadaljevanju (kot tudi to, kako zlahka se pustimo zmanipulirati), kjer boste videli ”celotno sliko” obrezanih fotografij. Z rezanjem ”odvečnih” robov fotografij (prvotno, da bi odstranili moteče elemente in izboljšali kompozicijo, predvsem pa kot orodje manipulacije) so nam namreč avtorji prikrili ”resnico”, tisti ključni del, s čimer je objektivnost podajanja informacij splavala po vodi. V zasebne namene je to v redu, v novinarstvu pa je to nesprejemljivo.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.