fbpx

5 Gründe, warum Millennials nicht ans Telefon gehen

Dank der virtuellen Tastatur von Smartphones und der Möglichkeit, dass mehrere Personen gleichzeitig an einem Gespräch teilnehmen, ist SMS die beliebteste Art der mobilen Kommunikation bei der Jugend der Generation Y. Wenn SMS die meistgenutzte Funktion von Mobiltelefonen unter jungen Menschen ist, warum ärgern sich Manager dann über junge Gen Y-Mitarbeiter, die nicht zum Telefon greifen? Sie gaben 5 vernünftige Gründe dafür an, Anrufe nicht anzunehmen.

Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija bzw generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …

WEITERLESEN: Nützliche Tipps für ein besseres Zeitmanagement

1. Moteči

Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.

Mladi generacije Y raje odpisujejo na sporočila kot odgovarjajo na telefonske klice
Mladi generacije Y raje odpisujejo na sporočila kot odgovarjajo na telefonske klice

2. Domišljavi

Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.

3. Nepotrebni

Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.

Pisno komuniciranje se jim zdi bolj učinkovito
Pisno komuniciranje se jim zdi bolj učinkovito

4. Neučinkoviti

Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.

5. Dolgotrajni

Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.