Dank der virtuellen Tastatur von Smartphones und der Möglichkeit, dass mehrere Personen gleichzeitig an einem Gespräch teilnehmen, ist SMS die beliebteste Art der mobilen Kommunikation bei der Jugend der Generation Y. Wenn SMS die meistgenutzte Funktion von Mobiltelefonen unter jungen Menschen ist, warum ärgern sich Manager dann über junge Gen Y-Mitarbeiter, die nicht zum Telefon greifen? Sie gaben 5 vernünftige Gründe dafür an, Anrufe nicht anzunehmen.
Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija bzw generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …
WEITERLESEN: Nützliche Tipps für ein besseres Zeitmanagement
1. Moteči
Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.
2. Domišljavi
Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.
3. Nepotrebni
Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.
4. Neučinkoviti
Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.
5. Dolgotrajni
Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.