Sind Sie ein toller Mitarbeiter? Obwohl viele Menschen ausgezeichnete Mitarbeiter sind, haben viele von ihnen keine Lust, zu sehr anzugeben und zu prahlen. Und in der Masse der Mitarbeiter können solche Ameisen, obwohl sie fleißig sind, schnell untergehen und völlig unsichtbar werden. Natürlich sind Arroganz und Anmaßung nicht der richtige Weg zum Erfolg, dennoch müssen Sie Ihren Kollegen, sich selbst und Ihren Vorgesetzten zeigen, dass Sie etwas wert sind. Aber wie findet man überhaupt heraus, wo man steht? 8 Anzeichen dafür, dass Sie ein großartiger Mitarbeiter sind, können Ihnen dabei helfen, das herauszufinden.
Ugotovite, ali ste odličen uslužbenec. Predstavljamo 8 znakov, ki kažejo na to, da ste odličen uslužbenec.
Odlično se razumete s sodelavci
Znaki, da ste odličen uslužbenec, ne zaobjemajo le neposrednih uspehov pri delu, temveč tudi vašo sposobnost, kako dobro se znate vključiti v delovno okolje. Če se dobro razumete s svojimi sodelavci, bosta tudi Zusammenarbeit in splošna delovna klima v podjetju besser. To pa je gotovo eden izmed znakov, da ste za podjetje nepogrešljivi.
Ste iskreni
Dobri voditelji so delavcem z močno integriteto izjemno naklonjeni. Če ste aufrichtig, offen und odkritosrčni, boste pri zrelem nadrejenem hitro opaženi in cenjeni. Na dolgi rok se upoštevanje etičnih pravil und Ehrlichkeit izjemno splačata.
Trudite se, da ste vedno boljši
Na neki točki se vsak izmed nas zadovolji z nivojem izpopolnjenost – vsaj za nekaj časa. A izredno dobri zaposleni se tudi po tem, ko so svojo veščino izpilili skoraj do popolnosti, trudijo, da postajajo vedno boljši. Če ste pri svojem delu že zelo dobri, se lahko začnete izobraževati na kakšnem drugem področju, ki vam bi prišlo na delovnem mestu prav.
Ste zanesljivi
Verlässlichkeit je ena izmed najbolj močnih točk delavca, še posebno, kadar gre za večje podjetje. Kdor prihaja na delovno mesto točno in drži svojo besedo, poskrbi, da prav gotovo ni najšibkejši člen v verigi zaposlenih.
Ste mentor drugim
Vodja je seveda glavni mentor celotne organizacije, a tudi on ne more vsega dela opraviti sam. Če znate biti dober mentor novim zaposlenim, vašemu šefu neposredno odvzamete kar veliko težo bremena z ramen, poleg tega pa ste ključni razlog, da delo v podjetju poteka hitro in brez zapletov.
Ste proaktivni
Če bi vsak zaposleni opravil le tiste naloge, ki so mu neposredno dodeljene, bi vsako podjetje potrebovalo cel kup zaposlenih, ki bi skrbeli izključno za dodeljevanje nalog. To pa pomeni ogromno dodatnih stroškov, da o zmanjšanju učinkovitosti ne govorimo. Zelo pomembno je, da ste proaktiv in da razumete, da je vaša primarna naloga enostavno to, da doprinesete k usklajenemu napredovanju podjetja.
Ste dober komunikator
Dobra komunikacija je ključno orodje za gladek potek dela – še posebno takrat, kadar gre za organizacijo, ki se loteva bolj kompleksnih projektov. Ko pride do tehničnih zapletov ali medosebnih konfliktov, ne bodite tiho, temveč o težavah spregovorite.
WEITERLESEN: Weltberühmte Slowenen, die nicht Melania Trump sind
Česar se lotite, speljite do konca
Ambicija nima nobene teže brez vztrajnosti. Če ste polni novih idej, izboljšav in vizij, te ne pomenijo nič, če jih ne uresničite. Bodite pozorni na to, da projekte, ki se jih lotite, tudi speljete do konca.