fbpx

Citroën E-Mehari – ein Genussauto voller Frische

Citroën E-Mehari

Wenn wir sagen, dass das Citroën Cactus M-Konzept eine Art Nachfolger des Citroën Mehari von 1968 war, ist der Citroën E-Mehari eine reinrassige moderne Version des legendären Modells, die mehr ist als nur eine aktualisierte Version seines Vorgängers. Dieser hat wohl die vielfältigste „Klientel“, da er einerseits ein Freizeitfahrzeug war, andererseits ein von Bauern und Soldaten gefahrener „Physiker“. Das moderne Derivat ist ein viersitziges Genuss-Cabriolet mit Elektroantrieb, das Frische und Andersartigkeit ausstrahlt.

Citroën E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).

WEITERLESEN: Citroën Cactus M – ein libertäres Konzept, das den Geist von Méhari wiederbelebt

Sie werden verfügbar sein štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo Segeltuchdächer in sicer med črno in oranžno rdečo.


Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100 % elektrisch, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30 kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110 km/h in avtonomijo do 200 Kilometer pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8 Stunden (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil pomladi 2016.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
citroen.si

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.