fbpx

Der emotionale Zlatan Ibrahimovic zeigt sich in einer Anzeige für den Volvo V90 von seiner zärtlichen Seite

Zlatan Ibrahimović in Volvo zopet združila moči.

„Du gehst deinen eigenen Weg, vergisst aber nie, woher du kommst.“ Der schwedisch-bosnische Fußballvirtuose Zlatan Ibrahimović und Volvo drehten Prologue, einen emotionalen Werbespot für das Modell Volvo V90, mit dem die berühmte schwedische Automarke ein neues Kapitel in ihrer Geschichte aufschlägt, ohne dabei ihre Wurzeln und den beliebten Ibrakadabra zu vergessen.

Zlatan Ibrahimovic se le redko razneži. V najnovejšem oglasu za Volvo V90 stori prav to in pokaže še svojo nežno plat. Poudarek zgodbe pa je na tem, da ni nikoli pozabil od kje prihaja. Začne takole: “To ni moj dom. Prihajam od drugje. Moja mama je iz Hrvaške, oče pa prihaja iz Bosne. Odrasel pa sem v tem majhnem predmestju na Švedskem.” In nadaljuje: ”Nisem imel veliko stvari. Samo svoje nemirne misli in velike sanje. Hotel sem iti dlje kot ostali. Kjerkoli sem bil, sem delal več kot drugi. V Ajaxu, Juventusu, Barceloni, Milanu in Parizu. Poslušal sem, ampak nisem vedno ubogal. Vedel sem, kaj je dobro zame.”

Zlatan Ibrahimović in Volvo ponovno združila moči.
Zlatan Ibrahimović in Volvo ponovno združila moči.

Za zaključek gre najgloblje: ”Greš svojo pot, a nikoli ne pozabiš, od kod prihajaš.”

WEITERLESEN: Der neue Volvo V90 – die Schweden wussten schon immer, wie man Kombis baut

Naturalizirani Šved pooseblja številne vrednote Volva, s katerim je leta 2014 že posnel atraktiven oglas za Volva XC70. ”Kampanja (za Volvo V90, op.p.) slavi neodvisnost mišljenja in moč, ki izhaja iz zmožnosti, da razmišljamo drugače. Med Zlatanovo potjo in Volvovimi potmi je veliko podobnosti. Tudi pri Volvu do svojih dosežkov nismo prišli tako, da smo posnemali vse ostale,” je razmišljal Anders Gustafsson, podpredsednik skupine Volvo Car Group za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.