Ich bin das Mädchen, das alles hatte ... Ich kann nicht erklären, wie viel besser das Leben ohne soziale Medien ist, ohne sich mit anderen zu vergleichen, ohne Likes und Follower zu zählen ... Das sind die Worte von Essene O'Neill, 18 -jähriger Star und (ehemaliger) Süchtiger mit sozialen Netzwerken, der durch seine Sucht auch viel Geld verdiente. Aber all das Geld und fast eine Million Follower auf Instagram, Twitter, YouTube … machten sie leer. In den Augen vieler führte sie ein Traumleben, aber sie selbst sagt, dass sie sich noch nie so schrecklich gefühlt habe. Ein Video, das einem die Augen weit öffnen wird!
Essena O’Neill es ist 18-letna Avstralka, ki je imela precej boljše ”počitniško delo” kot večina izmed nas. A življenje in odraščanje z družbenimi omrežji ter gore denarja so jo pustili le z občutkom praznine. Pomagale niso ne pogodbe s priznanimi znamkami (obleke, kozmetični izdelki) ne sanjski fant.
Čez noč je prerezala popkovino in se nehala pojavljati na družbenih omrežjih, s katerimi je bila vsa ta leta zasvojena kot od cigarete verižni kadilec. Kot je priznala, se sploh ni zavedala, da je bila večji del svojih najstniških let zasvojena z družbenimi omrežji, družbenim statusom, telesnim videzom, iskanjem odobravanja … V 17 minut dolgem videu je izlila vsa svoja čustva, ves svoj gnev, in odkrito priznala vse svoje zmote; kako je samopodobo gradila le na zunanjem videzu in več kot 50 ur tedensko preživela na družbenih omrežjih, kjer je v všečkih in komentarjih iskala samopotrditev. A kot pravi, družbena omrežja niso odraz resničnosti. Dobro jutro, Essen! Zdaj se počuti svobodno kot še nikoli in mladim sporoča, da se bodo videli povsem v novi luči, ko se bodo enkrat nehali primerjati z drugimi.
WEITERLESEN: Ein Mädchen mit einem Traumjob - bereist die Welt auf der Suche nach den schönsten Orten für Verliebte
Essena O’Neill pa zdaj, ko ji je počil film, ne bo stala križem rok in se preprosto umaknila v zasebnost, saj gre z vsemi topovi nad družbena omrežja, da skozi isto kalvarijo ne bi bilo treba tudi drugim mladim dekletom. Zato se ne umika povsem z oči javnosti, s spletno stranjo Let’s be game changers se namreč želi zoperstaviti, kot sama pravi, kultu družbenih omrežij. Spletna stran naj bi bila posvečena temam, kot so podnebne spremembe in enakost med spoloma, ter naj bi odvrnila pozornost od družbenih omrežij in pasti, ki jih ta prinašajo.