fbpx

Facebook hat einen „Dislike“-Button und dieser gefällt uns nicht

Facebook uvaja Dislike

Facebook testet einen „Dislike“-Button, der das Ergebnis einer großen Nachfrage nach „Daumen runter“ ist, da die vorherigen Emoticons offensichtlich nicht alle zufriedenstellten. Facebook testet die „Dislike“-Reaktion innerhalb der Messenger-App.

Pred letom in pol je Facebook najavil emotionale Symbole kot nov način izražanja mnenj/čustev in s tem vsaj delno potešil tiste, ki so želeli gumb dislike oder ni mi všeč. Toda očitno to ni bilo dovolj oz. je uporabnike zamotilo le za kratek čas. Facebook – čeprav je Mark Zuckerberg večkrat zabičal, da gumba dislike zaradi možnosti zlorab ne bo – je namreč popustil pod pritiskom in gumb ‘ni mi všeč’ že preizkuša.

WEITERLESEN: Facebook: Wir haben nach einem Dislike-Button gefragt, aber wir haben Smileys bekommen!

Pozdravljate potezo Facebooka ali ne?
Pozdravljate potezo Facebooka ali ne?

To pa ne pomeni, da bo Facebook dobil palec, obrnjen navzdol. Trenutno ga preizkušajo znotraj aplikacije Bote. Testirajo predvsem uporabnost v primeru glasovanja, s to potezo pa poskušajo najti nov način, kako Messenger narediti še bolj zanimiv in uporaben. Gre zgolj za preizkus. Čustveni simboli so se sicer dobro prijeli. Do danes je bilo že prek 300 milijonov tovrstnih reakcij, najbolj priljubljen med njimi pa je ”Liebe”.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.