Nach Monaten des Versteckspiels präsentierte Honda einen Tag vor der Premiere im Palexpo das endgültige Aussehen seiner Straßenrakete Civic Type-R. Dies setzt in vielerlei Hinsicht neue Maßstäbe im Segment der kleinen Sportwagen und erstmals erleben wir bei diesem Modell eine Turboaufladung, die dem 2,0-Liter-Benziner zusätzliche Flügel und sogar 228 kW bzw. 310 PS verleiht. Mit einem solchen Stammbaum ist der Civic derzeit der schnellste „Hot Hatch“ im Segment, wenn man die RS-Studie Focus in Genf außer Acht lässt.
In krog je sklenjen. Potem ko zadnjih nekaj let v segmentu hot hatchev krčevit boj bijejo: megane RS, leon cupra, astra OPC in eventuelno še focus ST, pa so pri Honda sedaj končno pristavili še svoj lonček v obliki dolgo napovedovanega in težko pričakovanega civica type-R. Dirkalnik za običajne ceste, kot ga imenujejo Japonci, v marsikaterem pogledu ohranil podobo večkrat predstavljene študije z malenkostnimi popravki ali “omilitvami”.
So pa presenetljivo (in pohvalno) nekaj prostora pustili še za dodatno konjenico, saj so pri študiji obljubljali moč okoli 280 KM, sedaj pa so občutno presegli celo magično mejo 300 iskrivih vrancev. Motor se tako kot se to spodobi za type-R modele zelo rad vrti in sicer največjo moč doseže pri 6.500 vrtljajih, rdeče območje pa se prične še 500 obratov višje, pri 7.000 vrtljajih. 400 Nm navora pa je zahvaljujoč tehnologiji turba na voljo že od 2.500 vrtljajev dalje.
Vse to zadošča, da cestni dirkalnik do stotice potrebuje vsega 5,7 sekunde, najvišja hitrost pa znaša beri in piši: 269 km/h. Vsa moč je speljana le na prednji par koles (kako bo to delovalo bomo še videli), a Japonci trdijo, da so pojav puljenja volana iz voznikovih rok uspeli ukrotiti in ga spraviti pod nadzor. Je pa novi type-R nekaj tudi izgubil in sicer hidravlični servo, ki ga je nadomestil danes modni električni ojačevalnik.
Pri Hondi pa so nekaj skrivnostnosti kljub vsemu ohranili, saj so pustili odprto možnost, da bodo v bližnji prihodnosti kupcem ponudili še bolj brutalno različico civica type-R. In vse se začenja znova, bi lahko rekli, to premišljeno igranje mačke (Honde) z mišjo (avtomobilskimi zanesenjaki).
Mehr Informationen: honda.si