fbpx

Ikea präsentierte eine Küche aus recycelten Flaschen

Ikea Kungsbacka

Führende Hersteller sind sich zunehmend der Bedeutung des Recyclings von Abfallstoffen bewusst. Ikea ist einer von ihnen. Der schwedische Möbelriese präsentierte die erste Linie von Küchenschränken aus recycelten Flaschen und Altholz. Es heißt Kungsbacka und wurde unter Berücksichtigung der Prinzipien der nachhaltigen Entwicklung erstellt.

Tudi švedski pohištveni gigant Ikea gre po poti trajnosti. Izdelal je namreč prve kuhinjske elemente iz recikliranih plastenk in odpadnega lesa. Gre za linijo kuhinjskih ličnic, izdelanih iz recikliranih plastenk in predelanega industrijskega lesa, ki nastaja z upoštevanjem načel trajnostnega razvoja in bo cenovno dostopna. Linija Kungsbacka namreč ne bo presegla cene klasičnih kuhinjskih ličnic iz vezanih plošč, kar je nov mejnik, saj ekološki in etični izdelki običajno pridejo z visoko ceno. Zdaj je okolju prijazna alternativa prijazna tudi do denarnice.

WEITERLESEN: Ikea benannte die Produkte nach den zwischenmenschlichen Problemen, die sie lösen


Vsaka ekološko naravnana ličnica brezčasnega videza – oblikoval jih je švedski oblikovalski studio Form Us With Love – je izdelana 25 odpadnih plastenk in recikliranega lesa. Njihova življenjska doba znaša 25 let. Struktura je iz odpadnega industrijskega lesa, povrhnjica v matirani antracitno sivi barvi pa je iz recikliranih plastenk. Pohištvo je na nekaterih trgih že v prodaji, Ikein prodajni program pa je vse bolj poln trajnostnih izdelkov. Do leta 2020 Švedi načrtujejo, da bi vse materiale za proizvodnjo pridobival iz trajnostni virov. Še letos prihaja tudi stol Odger, ki bo izdelan iz 70 odstotkov reciklirane plastike in 30 odstotkov odpadnega lesa, pa linija unikatnih vaz iz stekla …

Galerija – kuhinjski elementi Ikea Kungsbacka:

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
ikea.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.