Der Jaguar I-Pace ist ein Konzept-Elektro-Crossover, der den Einstieg von Jaguar in Elektrofahrzeuge einläutet und mit dem er die Vervollständigung der SUV-Palette ankündigt, wo er nun mit dem F-Pace-Modell konkurriert, dem ersten SUV dieser „Wildkatze“. . Der I-Pace hat eine Lithium-Ionen-Batterie, die in den Boden eingebaut ist, und die Passagierkabine ist ungewöhnlich nach vorne geschoben.
Jaguar je še pred odprtjem avtomobilskega salona v Los Angelesu predstavil koncept I-Pace, srednje velikega športnega terenca, ki napoveduje skorajšnji vstop te britanske znamke na trg električnih vozil, kjer se konkurenca vse bolj gosti. Čeprav prostorneža pri Jaguarju naslavljajo s SUV, ima številne karakteristike kombilimuzine (postavljen je precej visoko).
Koncept Jaguar I-Pace žene par elektromotorjev, ki skrbita vsak za svoj par koles. Ima 400 KM (294 kW) sistemske moči in 700 Nm navora. Pospešek do 100 km/h naj bi znašal pribl. štiri sekunde. V hiši razvita baterija 90 kWh prinaša do 500 Kilometer avtonomije na polnjenje (v skladu s ciklusom NEFZ) in omogoča hitro polnjenje. Po vzoru Tesle Motors tudi Jaguar za I-Pace že zbira naročila (brez pologa), čeprav bo serijski iPace na trg prispel šele v drugi polovici leta 2018.
WEITERLESEN: Jaguar XF: Britischer Charme
Prvi električni Jaguar bo neposredni tekmec električnima crossoverjema Audija in Mercedes-Benza. Prostor, ki ga je odstopil motor, so pri Jaguarju izkoristili za povečanje notranjosti (posledično ima zwei Gepäckfächer, enega spredaj in enega zadaj). Imel bo niedriger Schwerpunkt in posledično odlične vozne lastnosti, sicer pa so oblikovno prepisovali kar pri modelu F-Pace. Armaturno ploščo so potisnili bolj naprej.