fbpx

Lamborghini Asterion – der erste Hybrid-Supersport-Lambo

Lamborghini je predstavil sadove trdega dela njihovih inženirjev v obliki prvega hibridnega superšportnika znamke, ki prinaša bolj elegantno zunanjo podobo v slogu legendarne miure. Pod zadnjim pokrovom pa se vrti znani 5,2-litrski V10, ki skupaj s kar tremi elektromotorji proizvede 669 kilovatov moči in lahko zgolj na elektriko prevozi do 50 km.

Oblikovno so poznavalci Lamborghini asteriona že proglasili za naslednika miure, saj z oblikovnega vidika vnaša bolj elegantne in manj športno agresivne linije, ki zaznamujejo recimo aventadorja. Tudi v notranjosti bodo ljubitelji znamke našli kakšno vzporednico z legendarno miuro in sicer v obliki retro entworfen trikrakega volana, odetega v enako količino barvnih odtenkov, ki pa je modernim časom spodaj prisekan.

Posebnost predstavljajo tudi vrata, še posebej njihovo odpiranje, ki ni kot pri aventadorju navzgor, ampak malenkost vstran in navzgor. To naj bi olajšalo odpiranje in vstopanje v vozilo, obenem pa še vedno delovalo impozantno.
Posebnost predstavljajo tudi vrata, še posebej njihovo odpiranje, ki ni kot pri aventadorju navzgor, ampak malenkost vstran in navzgor. To naj bi olajšalo odpiranje in vstopanje v vozilo, obenem pa še vedno delovalo impozantno.

Če malenkost seciramo drugače vedno značilno končnico imena, nam ta veliko pove o samem pogonu. LP (‘longitudinale posteriore) pomeni vzdolžno zadnjo postavitev motorja (značilna za vse lambotove V12 motorje) I (ibrido) označuje, da gre za hibridno različico, 910 pomeni največjo moč, ki jo asterion doseže, končnica štiri pa za znamko Lamborghini značilni Allradantrieb.

Pod zadnjim prozornim steklom se tako vrti iz huracana znani 5,2-litrski V10, die sich entwickelt 449 kW ali 610 KM, ki pa preko sedem stopenjske dvosklopčne verschiebbar avtomatike poganja nur zadnji par koles, während zwei Elektromotoren nameščena na prednjo os, poganjata prednji auf Rädern Paar. Tretji elektromotor pa je umeščen v ohišje menjalnika.

Notranjost je značilno in prepoznavno Lamborghinijeva. Poleg modernosti pa jo zaznamuje tudi relativna preprostost. Nekaj je tudi sorodnosti z miuro, s katero jo povezuje retro-moderno oblikovan volanski obroč.
Notranjost je značilno in prepoznavno Lamborghinijeva. Poleg modernosti pa jo zaznamuje tudi relativna preprostost. Nekaj je tudi sorodnosti z miuro, s katero jo povezuje retro-moderno oblikovan volanski obroč.

Prednji, zadnji ter tudi štirikolesni pogon

Drei elektromotorji skupaj proizvedejo 221 kW ali 300 PS in jih poganja sklop litij-ionskih baterij nameščenih v sredinski tunel, ki je normalno rezerviran za ohišje menjalnika. Pri Lamborghiniju so povedali da celoten električni sklop (motorjev in baterij) tehta vsega 250 Kilogramm. Skupaj pogonski sklop kot že omenjeno proizvede 669 kW ali 910 KM, kar zadošča, voznik asteriona požene do končnih 320 km/h, pospešek od 0 – 100 km/h pa traja 3,0 sekunde.

Ob tem je zmožen zu Geschwindigkeit 125 km/h voziti zgolj na električni pogon, v tem primeru pa je pogon izključno prednji. Superšportnik se ponaša tudi za segment izjemno ekonomično 4,2-litrsko porabo in 98 grami emisij CO2, z enim polnjenjem baterij pa lahko nur auf Strom premaga razdalje do 50 km.

WEITERLESEN: Lamborghini huracan, kot naslednik legendarnega gallarda

Serijska proizvodnja za zdaj še ni dokončna, najverjetneje zato, ker Lamborghini z asterionom stopa v neznano in želi pred odločitvijo dobiti nekaj povratnih informacij s strani potencialnih kupcev. Ampak kot je bilo v primeru Porscheja 918 spyder und McLaren P1, se je klientela na implementacijo električnega pogona v ta vozila odzvala zelo pozitivno.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
www.lamborghini.com/asterion

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.