Der Lotus Evora 400 mag das Heck einiger anderer Supersportwagen sein, aber deshalb ist er viel leichter als die Konkurrenz (er hat nur 1,4 Tonnen an Gewicht verloren). Ansonsten sind die finalen 300 km/h gar nicht so „rauschend“, zumal er für das Fahren auf normalen Straßen gemacht ist. Seine Weltpremiere feiert er am 3. März 2015 auf dem 85. Internationalen Automobil-Salon in Genf.
Nova generacija superšportnika Lotus Evora je svoj ”vzdevek” 400 dobila po 400 ”konjih” (294 kilovatov), ki jih pod pokrovom drži na traku. S 410 Nm navora in 3.5-litrskim V6 motorjem stotico ”preteče” v vsega 4,2 Sekunden, s čimer je prekašala dosežek Evore S (ta se je za to na progi pomudila 4,5 sekunde).
Evora 400 se od svojega predhodnika sicer kar precej razlikuje, tudi vizualno (spredaj in zadaj), a kljub temu, da je več kot dve tretjini novega, da je ojačana in na novo zasnovana šasija, da ima svežo obutev in zavore, izboljšane menjalnike in, da je tudi interjer povsem nov, se že na kilometre daleč vidi, da gre za Evoro.
WEITERLESEN: Lotus sprang spektakulär mit einem Truck auf einen F1-Rennwagen
A kot rečeno. Če najnovejšo generacijo in prejšnjo postrojimo pred štartno črto na progi v Hethelu (grofija Norfolk, Anglija), na sedežu Lotusa, kjer preizkušajo svoje avtomobile, in se zaderemo ”na mestu voljno”, dvomov o zmagovalcu ni. Evora na cilj pride šest sekund prej.
Več imformacij:
www.lotuscars.com