fbpx

Luka Janežič: „Olympische Spiele sind für mich Erfüllung von Träumen, Adrenalin und Stolz.“

Fünf Monate vor Beginn der Olympischen Winterspiele 2018 in PyeongChang laufen die Vorbereitungen für dieses große Sportereignis auf Hochtouren. Ab dem 2. September können Zuschauer auf kleinen Bildschirmen den Werbespot #vednopodpiraj von Coca-Cola sehen, in dem auch der Athlet und ehemalige Teilnehmer der Olympischen Sommerspiele Luka Janežič auftritt.

Televizijski oglas Coca Cola v Sloveniji vključuje trenutke, ki izžarevajo čustven naboj treh uspešnih slovenskih športnikov, ko imajo ti zaprte oči. »Olimpijske igre mi predstavljajo izpolnitev sanj, adrenalin in ponos. Podpora navijačev mi veliko pomeni, saj bi bila brez nje moja športna pot veliko težja. Sodelovanje s Coca-Colo je super izkušnja in priložnost ne le za odlično promocijo mene, temveč atletike nasploh,« je poudaril Luka Janežič, ki mu v oglasu družbo delata še plavalka Anja Klinar in nekdanji smučar Jure Kosir.
Televizijski oglas v podporo slovenskemu olimpijskemu gibanju je nastal v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ), s katerim je Coca Cola v Sloveniji aprila 2017 podpisala štiriletno sponzorsko pogodbo. Družba The Coca-Cola Company tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni in od letos širi olimpijski duh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij tudi na slovenskih tleh. S pobudo 1TP5 Immer unterstützen spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
coca-cola.si
facebook.com/Coca-Cola
instagram.com/cocacola_slovenija
youtube.com

Titelfoto: Matic Bajželj / Luka Janežič si pred pomembnim nastopom pred očmi naslika sebe kot zmagovalca v cilju.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.