fbpx

McLaren 570S Coupé – McLaren steigt durch die Haustür in die Sportwagenklasse ein

McLaren je s svojim najmanjšim modelom 570S Coupé vstopil v razred športnih vozil.

Der neueste Sportwagen von McLaren, das 570S Coupé, hat es mit Porsche 911 Turbo, Audi R8 und Ferrari California nicht leicht. Dennoch hofft der Erstplatzierte in der Sportwagenserie der britischen Marke auf eine reiche Ernte, da ihm seine Verantwortlichen die Last auferlegt haben, seine Verkaufszahlen zu verdoppeln. Unser Appetit wurde durch das Vorgängermodell McLaren 650S stark geweckt, aber nur die Zeit wird zeigen, ob das 570S Coupé, das von einem 3,8-Liter-Achtzylindermotor mit einer 570-köpfigen „Kavallerie“ angetrieben wird, noch einen Schritt weiter gehen kann.

McLaren 570S Coupé es ist McLarnov prvi izlet v razred športnih vozil. Po videzu nosi številne poteze McLarna 650S, a je nekoliko manj robatega videza, klub temu pa ostaja agresiven (v dolžino meri 4,5, v širino pa 2,1 m). Nenazadnje o tem priča 570 konjskih moči und Drehmoment 600Nm, kar mu omogoča sredinsko, za voznikom vgrajeni 3,8-litrski motor V8 Twin Turbo. Zato si vzame tudi le 3,2 sekunde do 100 km/h, pri 200 km/h pa je v času Usaina Bolta v teku na 100 metrov (9,5 sekunde).

McLaren 570S Coupé je močno prilagojen cestni vožnji.
McLaren 570S Coupé je močno prilagojen cestni vožnji.

Glede na predhodne modele je močno izboljšal uporabnost v vsakodnevnem prometu. Več je udobja za potnike, med drugim pa je pred voznikom tudi 150-litrski prtljažnik. Karoserija je iz aluminija, medtem, ko je potniška kabina iz ogljikovih vlaken. Karbonska je tudi šasija (MonoCell II), ki je težka kot povprečen moški (80 kg). Od tu tudi relativno nizka skupna masa- 1313 kilogramov.

WEITERLESEN: Der neue McLaren 675 LT – ein Sportler mit sexy „Hintern“

Čeprav po moči 570S Coupé sodi v McLarnov ”srednji” razred– pred njim sta Super Series in Ultimate Series- ga lahko ženemo do 328 km/h, kamor se pomika prek 7-stopenjskega menjalnika SSG, ustavljajo pa ga Carbon-Keramik-Bremsen. In kaj pravi notranjost? Buhti od visoke tehnologije, saj najdemo le peščico stikal. Največ pozornosti vzbuja okolica 7-palčnega zaslona, ki spominja na Jar Jar Binksa iz Vojne zvezd, pa sredinska upravljalna konzola, kjer najdemo gumb za zagon, za prilagajanje podvozja, za samodejni dvosklopčni menjalnik in ”lunch control” za hitro speljevanje. Če je na vašem spisku želja, pripravite najmanj 200 tisoč evrih. Na voljo bo že konec meseca April 2015.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
cars.mclaren.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.