fbpx

Bananen gehören mittlerweile auch zur tragbaren Technologie

Wearable-Technologie ist definitiv auf dem Vormarsch, aber wer hätte gedacht, dass wir auch Bananen dazuzählen würden. Ja, das hast du richtig gelesen. Bananen! Dole stellte dieses erste essbare tragbare Gerät am 22. Februar 2015 beim Tokio-Marathon vor. Es misst die Herzfrequenz und Rundengeschwindigkeit eines Läufers, sagt ihm, wann er essen soll, und schreibt motivierende Nachrichten, die über Twitter gesendet werden. Wo? Auf der Schale. Bizarr? Nein, die Japaner.

Med Tragbare Technologie se je, kakopak po zaslugi Japoncev, prebila tudi Banane, ki je tudi edina užitna. GPS, ne GSO banana, da ne bo pomote, je debitirala na tokijskem maratonu 2015 in ker se vizualizacija vsega omenjenega s pomočjo LED zaslona dogaja na lupini, jo lahko uporabniki pojejo po mili volji, ne da bi se bali, da se jim bo ponoči svetil trebuh.

Dole bo posebne banane ponudil vsem udeležencem tokijskega maratona.
Dole bo posebne banane ponudil vsem udeležencem tokijskega maratona.

Dole, največji svetovni proizvajalec in trgovec s svežim sadjem in zelenjavo, ki stoji za bananami 2.0, je sicer dolgoletni sponzor maratona, ki ga že vsa leta pridno zalaga prav z banani. Tokrat bodo ponudili novo ”sorto”, pametne banane. Resda ne bodo imele večjega učinka v fiziološkem smislu (niso bolj hranljive kot običajne), zato pa ga bodo imele v psihološkem (spodbudna sporočila), no pa tudi fiziološkem. Namreč spremljale bodo tekačevo raven energije in opozorile, kdaj jih je treba zaužiti, da ta ne pade prenizko.

WEITERLESEN: Banana Doodles: Stephan Brusche verwandelt Bananen in Kunstwerke

Banana bo informacije dobivala prek napravice, ki jo bo nosil tekač in bo z njo povezana prek kabla. In kako je sploh mogoče, da se bo ovitek svetil kot zapestja v filmu In Time? Banane bodo pred delitvijo ”operirane” (kirurška odstranitev lupine). Gole bodo položili v večji olupek neke druge banane skupaj z LED zaslonom. Več pa v posnetku.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.