fbpx

Im kommenden Herbst wird das Mercedes-Benz GLE Coupé dem BMW X6 ein Dorn im Auge sein

Segment športno uporabnih kupejev, v katerem že vrsto let kraljuje BMW X6, bo prihodnje leto dosegel vrelišče. Bavarcu se bo namreč jeseni pridružila še kupejevska različica prenovljenega Mercedes-benz ML-ja, ki bo slišala na ime GLE coupe. Ta bo ponujala boljšo vozno dinamiko in vedno serijska 4matic pogon in 9G-Tronic avtomatiko.

Mercedes Benz je za prihodnje leto napovedal številne nove modele, med katerimi bo glede na imidž zagotovo izstopal povsem novi GLE-Coupé. Potem, ko so bavarci pred kratkim lansirali drugo generacijo tega modela, katerega prodajni uspeh je presenetil vse, so si del tega tržnega kolača zaželeli tudi pri Daimlerju.

Die Länge des GLE Coupés misst exakt 4,9 Meter, während die Breite die Grenze von zwei Metern leicht überschreitet. In der Höhe zeigt das Messgerät 1.731 Millimeter an, während der Radstand limousinenhafte 2.915 mm beträgt.
Die Länge des GLE Coupés misst exakt 4,9 Meter, während die Breite die Grenze von zwei Metern leicht überschreitet. In der Höhe zeigt das Messgerät 1.731 Millimeter an, während der Radstand limousinenhafte 2.915 mm beträgt.

Začetek prihodnjega leta bo segment velikih prestižnih suvov v znamenju prenove Mercedesovega dolgoletnega paradnega konja v tem segmentu – modela ML, ki pa bo s prenovo dobil drugačno ime in sicer GLE. Temu bo jeseni sledilo še lansiranje kupejvske ali oblje rečeno SUC različice tega modela, ki bo dobila končnico coupe in bo mešala štrene BMWju X6.

Družino GLE bo prihodnje leto začel prenovljeni ML, ki ga bodo ob tej priložnosti preimenovali v GLE, jeseni pa se bo temu pridružila tudi še kupejevska različica GLE coupe. Od prvo omenjenega se bo razlikoval po bolj kupejevskem zadku in liniji strehe, ki bo proti zadku pričela padati prej in bolj strmo. Prednji del se bo poleg GLE naslanjal na aktualno generacijo razreda S, oziroma še natančneje na njegovo kupejevsko različico, ki jo bodo kupci v salonih dočakali takoj po novem letu.

Notranjost je praktično identična tisti v GLE, pomeni pa izbrane materiale in veliko mero prestiža. Osrednjo vlogo pa bo zavzemal velik, tablicam podoben zaslon informacijsko zabavnega sistema -  Command.
Das Interieur ist praktisch identisch mit dem des GLE, bedeutet aber ausgesuchte Materialien und viel Prestige. Die zentrale Rolle wird der große Tablet-ähnliche Bildschirm des Infotainmentsystems Command einnehmen.

Potniška kabina bo praktično identična tisti v prenovljenem ML-u, aja oprostite GLE, kar pomeni svežo obliko sorodno tisti v aktualnem razredu s C, s še večjim poudarkom na prestižu. Osrednjo vlogo na sredinski konzoli pa bo zavzemal velik tablicam podoben zaslon Comand info-zabavnega sistema.

WEITERLESEN: Lešnikov razred S, prihodnje leto deležen tudi Maybach tretmaja

GLE coupe si bo z prej omenjenim ML-om oziroma GLE delil tako platformo kot tudi številne druge sestavne dele, bo pa premogel še nekoliko bolj zmogljivo vzmetenje, krmilni mehanizem in elektronika pa bosta naravnana še nekoliko bolj športno. Vedno serijska bosta tudi štirikolesni pogon 4matic in devet stopenjska prestavna avtomatika 9G-tronic, le da se bodo nastavitve in delovanje le teh razlikovale glede na napis različice na zadku.

Die stärksten Versionen werden dank des AMG Bodykit-Pakets sehr giftig aussehen, und zwischen den Kotflügeln werden bis zu 22 Zoll große Räder gedeihen.
Die stärksten Versionen werden dank des AMG Bodykit-Pakets sehr giftig aussehen, und zwischen den Kotflügeln werden bis zu 22 Zoll große Räder gedeihen.

Tudi superšportna različica GLE 63 AMG high-perormance

Pri napisu GLE 450 AMG sports coupe bo to pomenilo, da se v nosu vrti twin-turbo 3,0-litrski V6 z 270 kW in 520 Nm navora, pri katerem bo del serijske opreme tudi dynamic sellect program izbire delovanja menjalnika, ki bo bogatejši tudi za sport+ program. Pri tem modelu bo pogon s “klasičnih” 50:50, med obe kolesni osi razmejen v bolj dinamičnem razmerju 40:60, s čimer naj bi ponujal še več voznih užitkov in občutek zadnjega pogona. Ta različica bo bogatejša tudi za AMG body kit,v okviru katerega bodo poleg ostale “spojlerske” zabele, serijska tudi 21-Zoll-Felgen, proti doplačilu pa bodo postala še za palec večja.

Ob lansiranju pa bo osnovo predstavljal 3,0-litrski V6 dizelski Motor z 190 kW in 620 Nm navora, ki bo poganjal različico GLE 350d, poleg te pa se bodo kupci lahko odločili še za 3,0-litrskega V6 biturbo bencinarja, ki bo zmogel 245 kW in 480 Nm navora. Kasneje bo ponudbo obogatil še konkurent BMWjevemu X6M, ki bo lsišal na ime GLE 63 AMG high-performance, ki bo iz V8 motorja črpal moč okoli 420KW (570 KM).

Wählen Sie in der untenstehenden Umfrage die automobile Innovation des Jahres 2015
[Gesamtumfrage-ID=138905]

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.