fbpx

Komend najaar zal de Mercedes-Benz GLE coupé een doorn in het oog zijn van de BMW X6

Het segment van de sports utility coupés, waarin de BMW X6 al vele jaren regeert, zal volgend jaar een kookpunt bereiken. In het najaar krijgt de Beier gezelschap van een coupéversie van de vernieuwde Mercedes-Benz ML, die de GLE coupé gaat heten. Dit biedt een betere rijdynamiek en de altijd standaard 4matic-aandrijving en 9G-Tronic-automaat.

Mercedes Benz je za prihodnje leto napovedal številne nove modele, med katerimi bo glede na imidž zagotovo izstopal povsem novi GLE coupe. Potem, ko so bavarci pred kratkim lansirali drugo generacijo tega modela, katerega prodajni uspeh je presenetil vse, so si del tega tržnega kolača zaželeli tudi pri Daimlerju.

V dolžino GLE coupe meri natanko 4,9 metra, medtem ko v širino malenkostno presega mejo dveh metrov. V višino pa meter pokaže 1.731 milimetrov, pri medosni razdalji pa limuzinskiih 2,915 mm.
V dolžino GLE coupe meri natanko 4,9 metra, medtem ko v širino malenkostno presega mejo dveh metrov. V višino pa meter pokaže 1.731 milimetrov, pri medosni razdalji pa limuzinskiih 2,915 mm.

Začetek prihodnjega leta bo segment velikih prestižnih suvov v znamenju prenove Mercedesovega dolgoletnega paradnega konja v tem segmentu – modela ML, ki pa bo s prenovo dobil drugačno ime in sicer GLE. Temu bo jeseni sledilo še lansiranje kupejvske ali oblje rečeno SUC različice tega modela, ki bo dobila končnico coupe in bo mešala štrene BMWju X6.

Družino GLE bo prihodnje leto začel prenovljeni ML, ki ga bodo ob tej priložnosti preimenovali v GLE, jeseni pa se bo temu pridružila tudi še kupejevska različica GLE coupe. Od prvo omenjenega se bo razlikoval po bolj kupejevskem zadku in liniji strehe, ki bo proti zadku pričela padati prej in bolj strmo. Prednji del se bo poleg GLE naslanjal na aktualno generacijo razreda S, oziroma še natančneje na njegovo kupejevsko različico, ki jo bodo kupci v salonih dočakali takoj po novem letu.

Notranjost je praktično identična tisti v GLE, pomeni pa izbrane materiale in veliko mero prestiža. Osrednjo vlogo pa bo zavzemal velik, tablicam podoben zaslon informacijsko zabavnega sistema -  Command.
Notranjost je praktično identična tisti v GLE, pomeni pa izbrane materiale in veliko mero prestiža. Osrednjo vlogo pa bo zavzemal velik, tablicam podoben zaslon informacijsko zabavnega sistema – Command.

Potniška kabina bo praktično identična tisti v prenovljenem ML-u, aja oprostite GLE, kar pomeni svežo obliko sorodno tisti v aktualnem razredu s C, s še večjim poudarkom na prestižu. Osrednjo vlogo na sredinski konzoli pa bo zavzemal velik tablicam podoben zaslon Comand info-zabavnega sistema.

LEES VERDER: Lešnikov razred S, prihodnje leto deležen tudi Maybach tretmaja

GLE coupe si bo z prej omenjenim ML-om oziroma GLE delil tako platformo kot tudi številne druge sestavne dele, bo pa premogel še nekoliko bolj zmogljivo vzmetenje, krmilni mehanizem in elektronika pa bosta naravnana še nekoliko bolj športno. Vedno serijska bosta tudi štirikolesni pogon 4matic in devet stopenjska prestavna avtomatika 9G-tronic, le da se bodo nastavitve in delovanje le teh razlikovale glede na napis različice na zadku.

Najbolj zmogljive različice bodo zahvaljujoč paketu AMG body kit zelo strupene na pogled, med blatniki pa se bodo bohotila platišča do velikosti 22-palcev.
Najbolj zmogljive različice bodo zahvaljujoč paketu AMG body kit zelo strupene na pogled, med blatniki pa se bodo bohotila platišča do velikosti 22-palcev.

Tudi superšportna različica GLE 63 AMG high-perormance

Pri napisu GLE 450 AMG sports coupe bo to pomenilo, da se v nosu vrti twin-turbo 3,0-litrski V6 z 270 kW in 520 Nm navora, pri katerem bo del serijske opreme tudi dynamic sellect program izbire delovanja menjalnika, ki bo bogatejši tudi za sport+ program. Pri tem modelu bo pogon s “klasičnih” 50:50, med obe kolesni osi razmejen v bolj dinamičnem razmerju 40:60, s čimer naj bi ponujal še več voznih užitkov in občutek zadnjega pogona. Ta različica bo bogatejša tudi za AMG body kit,v okviru katerega bodo poleg ostale “spojlerske” zabele, serijska tudi 21 inch velgen, proti doplačilu pa bodo postala še za palec večja.

Ob lansiranju pa bo osnovo predstavljal 3,0-litrski V6 dizelski motor z 190 kW in 620 Nm navora, ki bo poganjal različico GLE 350d, poleg te pa se bodo kupci lahko odločili še za 3,0-litrskega V6 biturbo bencinarja, ki bo zmogel 245 kW in 480 Nm navora. Kasneje bo ponudbo obogatil še konkurent BMWjevemu X6M, ki bo lsišal na ime GLE 63 AMG high-performance, ki bo iz V8 motorja črpal moč okoli 420 kW (570 KM).

Stem in onderstaande poll op de auto-innovatie van het jaar - 2015
[totale poll-ID = 138905]

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.