Das am meisten erwartete neue Auto dieses Jahres aus dem Land der aufgehenden Sonne ist definitiv Nissans Rückkehr in das C-Segment, in dem sie seit mehr als einem Jahrzehnt praktisch erfolglos waren. Mit dem Pulsar hat Nissan kühne Pläne, denn im Herbst will man sich mit den Besten im Segment messen – Volkswagen Golf, Opel Astra und Ford Focus.
Nissan je danes premierno objavil prve uradne fotografije novega modela pulsar, s katerim se nameravajo na velika vrata vrniti v C-segment. O smelih načrtih pričajo tudi pričakovanja o konkuriranju največjim konkurentom v segmentu.
Pri zunanji podobi so oblikovalci iskali navdih v aktualni generaciji qashqaija in obenem nadaljevali Designsprache začet pri tem modelu, ki bo kmalu krasil tudi večino novo predstavljenih modelov te znamke, tudi prihajajočega X-traila. V dolžino je pulsarja za 4,385 metra, kar pomeni da je golfa prekaša za 11,5 centimetrov. Nadpovprečna je tudi medosna razdalja, ki z 2,7 metra med osema obljublja zelo prostorno notranjost, ki naj bi glede prostora za kolena potnikov v drugi vrsti celo konkurirala marsikateremu modelu D-segmenta.
Notranjost je zmes oblikovnih prijemov pri modelih qashqai in note, kar nekaj oblikovnih vzporednic pa bo tudi z notranjostjo prav tako za letos napovedanega X traila. Tovarna pa navaja, da so velik poudarek namenili tudi kakovosti in izbranosti materialov in končni obdelavi. Na področju varnosti bo pričakovano dobil vso, za nissanova vozila znano, napredno tehniko in asistenčne sisteme, na čelu z nissanovim “varnostnim ščitom”, ki združuje večino danes znanih asistenčnih sistemov in sistem 360 stopinjske kamere. Del opreme bo seveda tudi nissanov informacijsko zabavni sistem Nissan connect, ki bo poleg ostale povezljivosti omogočal tudi Googlovo novo funkcijo sent-to-car, kakor tudi številne pametne aplikacije za lajšanje vožnje ali nadzorovanje porabe. Novost bodo predstavljale tudi nove prednje luči, v popolnosti sestavljene iz LED svetil.
Tudi motorje je pulsar pričakovano podedoval od nedavno predstavljenega qashqaija, kar pomeni da osnovo na bencinski strani pomeni 1,2-litrski turbo bencinar, ki razvije 85 kW ali 115 KM, na dizelski strani pa znani 1,5-litrski dCi, ki razvije 81 kW ali 110 KM. V začetku naslednjega leta pa bo paleto motorjev obogatil še 1,6-litrski turbo bencinar, ki bo razvijal 140 kW ali 190 KM. Na izbiro pri večini motorjev pa bosta šeststopenjski ročni menjalnik ali nissanova različica CVT prestavne avtomatike imenovana XTronic. Proizvodnja različice, ki bo naprodaj na trgih EU bo potekala v španski Barcelona, pričetek prodaje pa je načrtovan za to jesen.