Mit dem 911 GT3 RS hat Porsche die Grenze zwischen Rennwagen und Straßenwagen völlig verwischt, was ihm durch eine Kombination aus Leistung, verbesserter Aerodynamik und Gewichtsreduzierung gelungen ist und sich damit auf dem schmalen Grat zwischen legalem, aber dennoch öffentlich nutzbarem Fahrzeug bewegt Straßen. Er wurde auf dem 85. Genfer Autosalon präsentiert und verließ dort die Strecke am Nürburgring, wo er Porsches Bestzeit von 7 Minuten und 29 Sekunden erzielte.
Porsche 911 GT3RS je na račun tehnologije in izgube 10-ih kilogramov glede na predhodnika, uspelo še nekoliko bolj zabrisati mejo med dirkalnikom in cestnim avtomobilom. Poglejmo podrobneje. Obuli so ga v 20 in 21-colska kolesa (265/35 ZR 20, 325/30 ZR), mu izboljšali aerodinamiko in težišče, izpopolnili sistem upravljanja in ga oblekli v lahek a trpežen dizajn (streha iz Magnesium; pri manjši teži so velik delež odigrala Kohlefaser, razpršena po raznih ”oddelkih” avtomobila).
WEITERLESEN: Omejena serija porsche 911 GTS Club Coupe ob 60. obletnici
Pod pokrovom ”brbota” 4.0-litrski motor s ”six-packom” cilindrov in 500 konji (368 kW). Od 0-100 km/h se pomudi vsega 3,3 Sekunden, še dodatnih 7,6 pa si jih vzame, da doseže 200 km/h. Za prenos moči so zaposlili PDK samodejni menjalnik. Porsche je delal tudi na zavorah in 911 GT3 RS opremil z zavornimi diski 380 mm, ki so učinkovitejši, ter povezljivosti- aplikacija Porsche Track Precision. In čeprav je pri takem avtomobilu vprašati po porabi enako, kot žensko po letih, mu ni treba prav nič skrivati. Povprečna poraba je namreč ”le” 12.7 litra na 100 km. Kljub moderni notranjosti ta ostaja športnega duha.
Galerie:
Mehr Informationen:
www.porsche.com