Wenn es ein Klischee gibt, das tief verwurzelt ist, dann das von Spielzeug für Jungen und Mädchen. Mädchen spielen mit Barbies und Jungen mit Autos. So ist es und sonst nichts. Autowerbung neigt dazu, Geschlechterstereotypen zu verstärken, aber Audi ging beide Stereotypen in Spanien auf sehr interessante Weise an – mit einem Animationsfilm, der Pixar würdig ist.
Audi es ist v Španiji predstavila zanimiv oglas, posnet v slogu Pixarjevih animiranih filmov, ki ruši stereotipe o igračah. Te so običajno strogo ločene na tiste za fantke in deklice.
WEITERLESEN: Audi Tastatur – ist es die stylischste Tastatur aller Zeiten?
V kratkem animiranem oglasu deklica (lutka) pobegne iz dekliškega oddelka z roza kočijami, ličili ipd. na fantovski oddelek s tovornjaki, akcijskimi figurami ipd., kjer si izbere svoj prevoz – Audi R8 – in se odpravi dogodivščinam naproti. Med drugim tekmuje z voznikom formule 1. Dogodivščina se konča, ko se luči trgovine ponovno prižgejo in se le-ta odpre. Ker je pozabila gledati na uro, deklici ni uspelo priti nazaj na svoje mesto. Na tleh ju najdeta mamica in njen sinček. Čeprav mamica lutko položi nazaj na svoje mesto, dečku ni mar, da je voznica ženska. ”Spremenimo pravila igre,” poziva Audi.
Galerija – utrinki iz španskega oglasa za Audi:
Mehr Informationen:
audi.es