fbpx

Wussten Sie, dass soziale Netzwerke bei der Jobsuche ein entscheidender Faktor sein können?

Spletno udejstvovanje vam lahko škodi ali koristi

Die Macht sozialer Netzwerke ist viel größer als Sie vielleicht denken. Sogar so sehr, dass es sich auf Ihre Beschäftigung auswirken kann! Heutzutage reicht es nicht aus, einen potenziellen Arbeitgeber mit einem Lebenslauf zu beeindrucken, Sie müssen auch mit Ihrem Online-Image glänzen, sonst droht die Gefahr, dass Sie ihn ablehnen. Heutige Personalvermittler prüfen nicht nur sorgfältig Ihre Referenzen in Ihrem Lebenslauf, sondern durchsuchen auch das Internet, um Ihre „menschliche“ Seite kennenzulernen, die weniger gebügelte Version von Ihnen.

Soziale Netzwerke danes kadrovikom omogočajo, da poleg vašega Lebenslauf-ja dobijo boljši vpogled v osebo, ki jo podjetje namerava zaposliti. Zato je pomembno, kljub navidezni nedolžnosti vaših objav in početja na spletu, pred prijavo na določeno zaposlitev na družbenih omrežji pomesti za sabo, če seveda menite, da je tam karkoli, s čimer bi si lahko prislužili črno piko potencialnega delodajalca. To ne pomeni, da zdaj hitro zaprete svoje profile, le v mislih imejte, da imajo lahko vaša spletna dejanja posledice.

Vohunite za sabo.
Vohunite za sabo.

Deine udejstvovanja na družbenih omrežjih je lahko seveda tudi voda na vaš mlin, če ga znate uporabiti kot orodje mreženja in krepitve javne podobe. To pije vodo predvsem, ker se vse več delodajalcev na potencialne kandidate obrača preko družbenih omrežij in ne po klasični poti iskanja kadra.

WEITERLESEN: Wie schreibt man einen guten Lebenslauf - cv

Kadroviki resda še niso postali e-lovci na glave, zato pa številni delodajalci zaposlene iščejo kar preko družabnih omrežij, zato se prepričajte, da sledite profilom ”ogledanih” podjetij. V nadaljevanju pa je za vse aktivne iskalce zaposlitve Maja Kališnik iz zaposlitvenega portala mojaZaposlitev.Du bist pripravila nasvete, kako se lotili prenove in poliranja svoje spletne podobe.

Poguglajte za sabo

Preverite, kaj o vas ve stric Google. Kaj najde, potem ko v iskalno okno vnesete svoje ime in priimek. To je namreč prva stvar, ki jo bo storil tudi potencialni delodajalec. Šele kasneje bo zavil na družbena omrežja.

Izbrišite vse, kar se vam ne dopade

Nihče ni popoln, zato ste kdaj verjetno objaviti tudi kaj takega, kar danes obžalujete. Če naletite na kaj takšnega, kar bi lahko koga užalilo, to raje zbrišite, za prihodnje pa poskrbite, da bolje brzdate svoja čustva, da se vam kakšen zloben komentar kdaj ne vrne kot bumerang.

Zaprite neaktivne uporabniške račune

Večina nas ima številne uporabniške račune na različnih družbenih omrežjih, a le redki imajo čas, da vse vzdržujejo. Zato tiste, ki vegetirajo, zaprite. Neaktiven račun lahko namreč delodajalec interpretira kot to, da vas hitro mine zanimanje za novo stvar, kar v prevodu pomeni, da se boste hitro naveličal tudi dela pri njih.

Poskrbite za profilno sliko

Prvi vtis je sila pomemben in slabo sliko je težko sprati. To velja tudi za vašo profilno sliko, ki bo verjetno prvi vizualni stik delodajalca z vami. Ni treba, da imate zato sliko kot na osebnem dokumentu, ni pa priporočljivo, da je eksplicitna ali norčava. Naj bo čimbolj simpatična.

Poskrbite za vaše poimenovanje

Naj se vam zdi vaš vzdevek še tako zabaven, imejte v mislih, da vas delodajalec ne pozna in da ne pozna vaših internih šal. Vaš profil naj ima karseda normalno poimenovanje, sicer znate pustiti napačen vtis. Privarčujte takšne stvari za čas, ko boste trdno v sedlu.

”Zagrnite zavese”

Vsako družabno omrežje ime določene mehanizme, ki omogočajo določeno stopnjo zasebnosti. Preverite kako priprta vrata do svojih profilov puščate za zunanje opazovalce, kot je potencialni delodajalec. Poskrbite, da so nekatere fotografije in misli rezervirane le za oči prijateljev in družine in niso vidne vsem. In kako preverite koliko izdajate o sebi? Oglejte si svoj profil neprijavljeni.

Mehr Informationen

Iščete zaposlitev?!
mojazaposlitev.si

Več koristnih nasvetov za isklace zaposlitve najdete na:
http://www.mojazaposlitev.si/kariera/

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.