Auf dem 85. Genfer Autosalon präsentierte Suzuki seine zukünftigen Modelle, die Studien iM-4 und iK-2, ein Mountainbike und einen Roadster, beziehungsweise einen kleinen Geländewagen und ein kleines Straßenfahrzeug. Der iM-4 tritt in die Fußstapfen des Jimny, während der iK-2 auf einer völlig neuen Plattform basiert, aber Suzukis Tradition kleiner Fahrzeuge fortsetzt, die 1955 mit dem Suzulight begann.
Suzuki s konceptoma iM-4 in iK-2 več kot očitno stavi na majhna vozila. Štiripogonski v 18-colske pnevmatike (215/45) obut iM-4 es ist so žepna različica teranca (v dolžino meri 3,7, v širino pa 1,7 metra) z izčiščenim dizajnom (nekaj malega tu posnema od legendarnega Fronte Coupeja in prvega Creva), a pripravljen na težaven teren, ki ga osvetljuje z LED-Scheinwerfer. Očem skrit je 1,2-litrski Dualjet motor, integriran zaganjalnik-generator in litij-ionska baterija, v sklop tehnologije “Smart hybrid vehicle by Suzuki” (SHVS) pa sodijo še regenerativne zavorne zmogljivosti in varčna poraba.
WEITERLESEN: Die unglaublichste Rallye-Kurve aller Zeiten!
Modelle iK-2 z dvižnimi vrati zadaj uteleša oblikovalski koncept ”Liquid Flow”, ki se izraža skozi izrazite linije in kromirane poudarke, zrcali pa se tudi v LED-žarometih in mišičastih odbijačih. Na račun bolj športnega videza je nagnil zadnje steklo, da se je iz nepremičnine spremenil v premičnino, pa je dobrodošlico izrekel 1-litrskemu turbobencinskemu motorju Boosterjet z neposrednim vbrizgavanjem.
Je nekoliko daljši kot iM-4, saj meri v dolžino drobtinico čez 4 Meter, medtem, ko ga je čez boke za 1,9 m, vozi pa se v 18-colskih (225/45) ”petah” (beri pnevmatikah). V serijski model naj bi bil povišan im Jahr 2016.