Volvo präsentierte das S90 Ambience Concept, das das erste Sinneserlebnis darstellt, das Augen, Ohren und Nase verbindet. Das Konzept ermöglicht es den Passagieren, über ihre Sinne auf einer sensorischen Ebene mit dem Auto in Kontakt zu treten, wie wir es bisher in einem Auto noch nicht erlebt haben.
Volvo S90 Ambience Concept se bo javnosti predstavil na prihajajočem avtomobilskem salonu v Pekingu. Osnovan je na najprestižnejšem poslovnem Volvu S90, ki je namenjen zgolj trem ljudem in se povsem orientira okoli potnika na zadnjem sedežu, ki ima, kakopak, svojega der Fahrer. Potnik si lahko v avtomobilu ustvari povsem svoje vzdušje, mit Gebrauch Anwendungen na pametnem telefonu. Na voljo ima 7 tematsko orientiranih visuell izbir, ki so dopolnjene z zvočnimi učinki in različnimi vonjavami.
Vizualni elementi spremenijo strop konceptnega Volva glede na temo, ki si jo izberemo. Na voljo imamo severne luči, skandinavski gozd, labodje jezero, pridih skupine otokov in dež. Vsaka od teh tem ima svoje značilnosti, nekatere delujejo pomirjujoče, druge nas napolnijo z energijo. Na voljo je celo nočna tema, ki je namenjena počitku, in tema svobode, ki nas napolni in spodbudi s svežim valom energije. Poleg vizualnih se vzporedno vklopijo še zvočni učinki. Vrhunsko ozvočenje Bowers & Wilkins poskrbi za enkratno zvočno kuliso. Pri tem izdatno pripomorejo manjši zvočniki, ki so vgrajeni v naslonjalu za glavo. Vsaka tema je še dodatno podkrepljena z eno izmed vier vonjav kozmetične znamke Byredo, ki se širijo iz simpatične odprtine v osrednji konzoli.
V tem trenutku je S90 Ambience še koncept, si pa pri Volvu želijo, da bi bila storitev kmalu na voljo pri različici Volva S90 Excellence. S tem bi postal ta že tako exklusiv avtomobil še bolj attraktiv.
Galerija slik: Volvo S90 Ambience Concept
Mehr Informationen: volvocars.com/si