fbpx

Wochenend-Medienfestival 2016

Vom 22. bis 25. September 2016 werden wir in Rovinj die neuesten Medientrends treffen. Mehr als 120 Referenten und rund 4.000 Medien-, Marketing- und PR-Experten treten an vier Tagen in den Räumlichkeiten der alten Tabakfabrik auf.

Wichtige Informationen
Wenn?
zu
Woher?
Stara tvornica duhana, Obala Vladimira Nazora 1, Rovinj
Veranstalter
Facebook-Veranstaltung
Eintrittspreis
400 €

Na seznamu predavateljev je Shawn Pecas Costner, ki je 18 let delal v glasbeni industriji in vodil promocijo glasbenikov, kot so Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean in mnogi drugi. Danes pa je izvršni direktor v Roc Nation Sportsu, podjetju za športni menedžment, katerega lastnik je slavni hiphop pevec Jay-Z. Na seznamu predavateljev je tudi Lazar Džamić, direktor strateškega planiranja v nekaj londonskih kreativnih agencijah in eden od prvih digitalnih strategov v Veliki Britaniji, ki bo predstavil recept za uspešno oglaševanje z ustvarjanjem uspešnih oglasnih sporočil. Gosta festivala bosta tudi Jarno Vanhatapio in Magnus Emilson, ki stojita za švedsko modno spletno trgovino NA-KD.com, ki proizvode vodilnih svetovnih znamk dostavlja v več kot 100 držav po svetu.

Radio se vrača skozi glavni vhod! Na Weekend panelu bodo pojasnili, zakaj pri mediju, za katerega so še do pred kratkim trdili, da nima prihodnosti, rastejo oglaševalski budžeti in katere inovacije so omogočile ponovni vzpon radia. O inovacijah bo govora tudi na panelu o tehnologiji Blockchain, na kateri temelji tudi najbolj znana valuta bitcoin in ki omogoča neomejene možnosti v bančništvu in javnih storitvah.

Innerhalb 9. Weekend Media Festivala se bosta ponovno odvijali regionalna revija BalCannes in podelitev nagrad SoMo Borac (več na somobrac.com). Glasbeni program je bil od nekdaj eden od največjih adutov Weekend Media Festivala in tako bo tudi letos, saj bodo festival 22. septembra 2016 odprli glasbeniki skupine Hladno pivo.

 

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
2016.weekendmediafestival.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.