Ko se legendarna britanska robustnost sreča z močjo diamanta in kančkom vesoljske domišljije, se rodi Defender OCTA. Zdaj je v Sloveniji. In ne, to ni še en SUV.
Defender je že dolgo več kot le avto – je izjava. O trdnosti, pogumu in tem, da te niti vulkan ne ustavi na poti v trgovino. A Defender OCTA je nekaj povsem novega. To ni terenec. To je razglasitev neodvisnosti od vseh cestnih pravil. Z 635 konjskimi močmi (468 kW) in 750 Nm navora se požene od 0 do 100 km/h (62 mph) v 4,0 sekunde. V limuzinskem svetu bi rekli: »Kar prehiter.« V SUV svetu pa rečemo: »Končno!«
Pod motornim pokrovom brni 4,4-litrski Twin Turbo V8 s tehnologijo blagega hibrida (MHEV), ki s pomočjo električnega sistema 48V dodaja odzivnost in učinkovitost. To je motor, ki ne le premika, ampak premaguje fiziko – ob tem pa še zveni, kot da teče na čisti testosteron.
6D Dynamics – ko vozilo razmišlja namesto tebe
OCTA je opremljen s povsem novim zračnim vzmetenjem 6D Dynamics, ki s pomočjo hidravlično povezanih blažilnikov samodejno uravnava lego karoserije glede na vozne razmere. Ne glede na to, ali letite čez makadam, glisirate skozi mestni asfalt ali sanjate, da ste na luni – OCTA se ne nagiba, ne trese in nikoli ne izgubi stika s tlemi.
In da, govorimo o terencu, ki obvlada bredenje do globine 1 metra (3,3 ft), ima 33-palčne pnevmatike – največje doslej na Defenderju – in višje ter širše podvozje, ki mu omogoča še več svobode tam, kjer je narava pozabila risati poti.
Notranjost, ki vibrira s tabo. Dobesedno.
Pozabite na masažne sedeže. Defender OCTA prinaša Body and Soul Seat – avdio tehnologijo, ki ne le predvaja glasbo, temveč jo dobesedno občutiš. Z razvitjem v sodelovanju s podjetjem SUBPAC in Univerzo Coventry, se vibracije prenesejo na telo – kot bi bil del zvočnika. Poslušaš Bacha? Vibriraš. Poslušaš hard techno? Tresenje jamstva. Če ste voznik, ki rad »čuti beat«, potem ste doma.
Dodajmo še minimalistično, a robustno notranjost s kakovostnimi materiali, taktilnimi stikali in zaslonom, ki ni tam samo zato, da izgleda lepo, ampak dejansko deluje hitro in intuitivno – kar je pri Land Roverju, iskreno, novost.
Ekskluzivna premiera v središču slovenskega vesolja
Kje drugje bi predstavili tako izjemen stroj kot v centru Noordung v Vitanju – simbolu slovenske vizije, inovacij in povezave z vesoljem. Arhitekturno futuristična zgradba s koreninami v geostacionarni zgodbi Hermana Potočnika je bila idealna kulisa. Tam, kjer se pogled dvigne proti zvezdam, se je Defender OCTA spustil na zemljo – z grmenjem.
Dogodek ni bil klasična predstavitev avtomobila. Bila je to uprizoritev. Ples na svili Nine Grguraš Lestan – simbol prilagodljivosti in moči, kulinarična umetnost Marka Pavčnika, ki je iz lokalnih in sezonskih sestavin ustvaril jedi, ki so bile skoraj tako izpopolnjene kot novi OCTA, in glasbeni vložki DJ Tima Urbaneye, ki je dodal sodoben ritem celotnemu ambientu.
In da ne ostane le pri lepih besedah: obiskovalci so lahko dejansko preizkusili Defenderje na terenu – v kamnolomu, ki je s svojo lunino teksturo dodal pravšnji kontrast tehnični perfekciji OCTA.
Zaključek: Surova moč s fino dušo
Defender OCTA je kot James Bond z vajami iz crossfita – uglajen, a zmožen raztresti karkoli pred sabo. Je brutalen in hkrati izjemno tehnološki. Je luksuzen, a pripravljen na apokalipso. In to je njegov čar: kjer drugi SUV-ji igrajo vlogo urbanih lepotičkov, Defender OCTA reče – pojdimo čez reko, goro in morda še do Marsa.
Cena? Uradne številke zastopnika za Slovenijo, so okoli 190.000 evrov (približno 180.000 USD), kar je za »najmočnejši Defender v zgodovini« in celotno doživetje vozila, presenetljivo… logično. Še posebej če upoštevamo, da govorimo o modelu, ki bo najverjetneje omejene proizvodnje, in s tem že vnaprej zbirateljski primerek.
OCTA ni le naslednji Defender. Je poklon 75-letni dediščini z izzivom prihodnosti – tako na tleh kot v zraku. In če imate radi preživetje, stil in zvok basov neposredno skozi hrbtenico, potem je to – vaš novi spremljevalec.