Brez skrbi, če še nikoli niste slišali za Delage - francoski proizvajalec avtomobilov že od leta 1953 “vegetira”. V času Delagovega razcveta, v 20. in 30. letih prejšnjega stoletja, so izdelovali uspešne dirkalnike, po drugi svetovni vojni pa je podjetje zaradi močne povojne konkurence propadlo. Zdaj se vračajo, in sicer s hiperavtomobilom D12 in ambicioznim ciljem - postaviti rekord na legendarnem Nürburgringu.
Delange D12 poganja lastno zasnovani 7,6-litrski V12, ki za različico D12 GT proizvede 1.100 konjskih moči, za D12 Club pa 1.010. V obeh različicah je uporabljen osemstopenjski menjalnik, GT pa je dobil tudi električni motor z dodatnimi 90 konjskimi močmi. Masa novega hiperavtomobila je manj kot 1.500 kilogramov, oba imata namreč šasijo, karoserijo in platišča iz karbonskih vlaken.
![Delage D12](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/08/delage-d12-15-660x440.jpg)
Zasnova avtomobila je aerodinamična takorekoč do skrajnosti – večino svojega navdiha namreč črpa iz Formule 1. Tako kot Tramontana – ali v povsem drugačnem žanru Renault Twizy – ima tudi Delage D12 dvosedežno tandemsko kabino. Na instrumentni plošči so trije zasloni, velika steklena streha, ki se odpira naprej, pa omogoča, da vstaneta in izstopita oba potnika.
![Delage D12](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/08/maxresdefault-11-660x371.jpg)
Proizvodnja hipearvtomobila D12 se bo začela v začetku leta 2021, izdelanih bo le 30 primerkov. Pa cena? Vsaj 2 milijona evrov. Ali bo kljub vrhunskim teoretičnim zmogljivostim cenovno dostopnejši kot povsem novi Gordon Murray Automotive T50? Vsekakor komaj čakamo, da vidimo, ali bo Delage izpolnil svoje tehnične obljube!
Galerija: Delage D12
Več informacij:
delage.org