fbpx

Dongfeng M-Hunter: Kitajski SUV, ki vozi kot Jeep in izgleda kot robot

M-Hunter je najbrutalnejši 4x4 iz Kitajske – in morda najboljši

Dongfeng M-Hunter
Foto: Dongfeng

Če bi Terminator postal tabornik, bi vozil Dongfeng M-Hunter. Kitajski proizvajalec Dongfeng je svetu predstavil SUV, ki ne igra na blef, ampak pokaže mišice že ob prvem pogledu. Brez lišpa, brez olepšav, samo gola brutalna pripravljenost na pustolovščine. In tokrat Kitajci ne posnemajo nikogar – ustvarili so nekaj čisto svojega. In noro zanimivega.

Dongfeng M-Hunter je morda najbolj pošten SUV na trgu. Ne skriva, da je narejen za brezpotja – njegovo zunanjost sestavlja eksoskelet s cevno strukturo, ki je hkrati zaščita in nosilec opreme. Kabina je uokvirjena s cevmi kot industrijska skulptura. To ni “mall crawler” z grobim izgledom in srčkom mestnega avta. To je off-road stroj v duši in telesu.


Z maso 2.050 kg, oddaljenostjo od tal 240 mm in vodno prehodnostjo do 800 mm, lahko M-Hunter brez težav plava skozi teren. Naklonski koti? 37° spredaj in 31° zadaj – številke, ki ga postavljajo ob bok Jeep Wrangler Rubicon.

Foto: Dongfeng

Motor, ki ve, zakaj je tukaj

Pod pokrovom Dongfeng M-Hunter se skriva 2,0-litrski štirivaljni turbo bencinski motor z 218 KM (160 kW) in 340 Nm navora. Povezan je z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč prenaša na vsa štiri kolesa. Ni najmočnejši motor v razredu, a dovolj zmogljiv, da vas pripelje tja, kjer se drugi bojijo ustaviti.

In ne, ni električen. Vsaj še ne. Ta zver ima tradicionalen motor z notranjim izgorevanjem, kar pomeni, da je bolj doma v puščavi ali na gorskem prelazu kot na električni polnilnici s počasnim WiFi-jem.

Kabina za preživetje (v stilu)

Notranjost – Dongfeng M-Hunter? Industrijska, minimalistična in praktična. Digitalni merilniki, robustni materiali, gumbi, ki jih lahko upravljaš tudi z rokavicami. Sedeži so zasnovani za dolge dni na terenu, ne za vožnjo v butični kavarnici.

Foto: Dongfeng

Infotainment sistem je enostaven, a funkcionalen – bolj navigacija za orientacijo v gozdu kot Spotify za vožnjo po obvoznici. In to ni kritika. To je pohvala.

Kitajska končno prinaša identiteto

Kitajski avtomobili so dolgo časa kopirali evropske in ameriške dizajne. Dongfeng M-Hunter pa je povsem svojevrsten. Ne poskuša biti Land Rover Defender ali Mercedes G – on je nekaj tretjega. In prav zaradi tega je prejel pohvalo na prestižni Design Intelligence Award 2024. Ta kitajski “brutalistični robot” osvaja s svojo iskrenostjo in brezkompromisnim značajem.

Foto: Dongfeng

Sklep: Najbolj kul terenec, za katerega še nisi slišal?

Dongfeng M-Hunter je kot tisti čudak v razredu, ki je tiho, dokler ga ne vidiš na šolskem turnirju razturati vse. Ni popoln, a je brutalno učinkovit in s svojo edinstveno zasnovo ter zmogljivostmi osvaja srca ljubiteljev pravega off-roada. Cena še ni potrjena za mednarodne trge, a v Aziji se pričakuje okrog 250.000 RMB (približno 32.000 €) – kar je skoraj kriminalno poceni glede na to, kaj ponuja.

Zaenkrat ni znano, ali bo M-Hunter na voljo v Evropi, a če iščeš nekaj drugačnega, nekaj kar je bolj orodje kot statusni simbol – upajmo, da ga pripeljejo tudi k nam. Do takrat pa: Google Translate in sledenje razvoju, ker Dongfeng resno vstopa v off-road igro. In to ne kot turist, ampak kot lokalni vodič.

Dongfeng M-Hunter
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.