fbpx

Dongfeng Nammi 01 (Nammi Box): kitajski mini SUV v Evropo za nekje 23.000 evrov

Kitajski električni avtomobil pod 25.000 evri

Nammi Box
Foto: Dongfeng

Dongfeng, kitajski državni avtomobilski velikan, je napovedal ambiciozno širitev na evropski trg, s čimer želi povečati svojo prisotnost izven domačega trga. Leta 2024 bo v Evropi predstavljen njihov novi model Dongfeng Nammi 01 (Nammi Box). Ta poteza je del širše strategije podjetja, ki želi prodreti na evropski trg z dostopnimi in kompaktno oblikovanimi električnimi vozili.

Model Nammi 01 (Nammi Box), ki je bil prvič predstavljen na Kitajskem konec leta 2023, izstopa s svojimi kompaktnimi merami in praktično zasnovo. Vozilo meri 4.030 mm v dolžino, 1.810 mm v širino in 1.570 mm v višino, z medosno razdaljo 2.660 mm. Te mere ga postavljajo v razred manjših SUV-jev, nekoliko večjih od tipičnih mestnih avtomobilov. Prtljažnik ponuja prostornino od 326 litrov do največ 945 litrov ob podrtih zadnjih sedežih, kar ga uvršča ob bok modelom, kot sta Opel Corsa Electric in Citroën e-C3.

Foto: Dongfeng

Tehnične značilnosti

Nammi 01 (Nammi Box) poganja spredaj nameščen elektromotor z močjo 70 kW, kar omogoča največjo hitrost 140 km/h. Na voljo sta dve različici baterij z litij-železovim fosfatom (LFP): 31,5 kWh baterija, ki omogoča doseg do 330 km (205 milj) po kitajskem CLTC standardu, in 42,3 kWh baterija z dosegom do 430 km (267 milj). V Evropi, kjer veljajo strožji standardi WLTP, pa je doseg z večjo baterijo ocenjen na približno 310 km (193 milj). Vozilo podpira tudi hitro polnjenje, kjer je mogoče doseči do 200 km dosega v samo osmih minutah na hitri polnilnici, čeprav podrobnosti o moči polnjenja niso znane.

Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng

Cena in razpoložljivost

V Švici bo Nammi Box (to je uradno ime za EU) na voljo po ceni približno 23.000 evrov, medtem ko bo na Norveškem prodajna cena znašala okoli 189.000 kron (približno 16.000 evrov). Že zdaj vozilo vzbuja veliko zanimanje, zlasti med kupci, ki iščejo cenovno dostopen, praktičen in sodoben električni avtomobil.

Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng
Foto: Dongfeng

Dongfengova širitev na evropski trg z modelom Nammi 01 je strateška poteza, s katero želi podjetje osvojiti rastoči segment kupcev električnih vozil, predvsem v državah, kot sta Švica in Norveška, kjer že gradijo prisotnost s svojo premium znamko Voyah. Model Nammi 01 (Nammi Box) bo ključno orodje v prizadevanjih podjetja, da do leta 2025 doseže svoj ambiciozni cilj prodaje enega milijona električnih vozil​.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.