fbpx

Družbeno omrežje Vero je novi “Instagram”

Pojavilo se je novo družbeno omrežje Vero, ki bi lahko po mnenju nekaterih lahko resno škodovalo Instagramu. Omrežje ima s priljubljenim kanalom kar nekaj podobnosti, a tudi razlik, ki bi lahko močno vplivale na izbiro pri nekaterih uporabnikih.

Družbeno omrežje Vero, ki ima sicer z Instagramom kar nekaj podobnosti, nima oglasov, kar se pojavlja v newsfeedu, je kronološko razporejeno, v aplikaciji pa obstajajo kategorije, kot so filmi, knjige


“Uporabnik bo na svojem feedu videl samo svoje objave in objave ljudi, ki jim sledi. Tukaj stvari niso odvisne od algoritma. Vidi se, kdaj točno je bilo nekaj objavljeno, objave pa se razporedijo po tem vrstnem redu,” so sporočili iz ekipe, ki je razvila Vero. Prvi milijon uporabnikov lahko aplikacijo že danes brezplačno namesti, zatem pa bo dostopna po simbolni ceni. Na voljo bo tudi različica za podjetja. Ali bo Vero zares vplival na uspešnost Instagrama, bo pokazal čas.

Družbeno omrežje Vero deluje na principu kategorij.
Družbeno omrežje Vero deluje po principu kategorij.

Dodatne Informacije

Več informacij:
vero.co

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.