fbpx

DS N°4 (2025): Električni pariški upornik, ki razkrije novo dobo prestiža

Francoski šik v električni embalaži

DS N°4 (2025)
Foto: DS

Ko Francozi naredijo avtomobil, ga ne samo zapeljejo — ga oblečejo v haute couture. DS N°4 ni le avto, je manifest stila, tehnologije in tihe samozavesti. Dobrodošli v prihodnosti, kjer LED-žarometi šepetajo poezijo.

DS Automobiles je s modelom DS N°4 (2025) na novo definirala, kaj pomeni biti premium v svetu kompaktnih električnih križancev. Če je Citroën nekoč kraljeval s svojim hidropnevmatskim udobjem, potem je DS danes njegov sodobni, šikovski dedič – z digitalno pametjo, elegantnim profilom in imenom, ki zveni kot parfum visoke mode. Ja, prav ste prebrali: N°4 – kot Chanel No. 5, a za cesto.


Ampak pustimo za trenutek romantiko in si poglejmo številke, ker tudi poezija rabi statistiko.

Foto: DS
Foto: DS

Dimenzije in dizajn: Nova merila elegance

DS N°4 (2025) je dolg 4,40 metra, širok 1,87 metra in visok 1,47 metra. Z izrazito športnim položajem, kupejevsko streho in mišičastimi boksi izgleda, kot da bi bil dizajniran med kavo in croissantom v pariškem oblikovalskem studiu. Nova, črna maska hladilnika s svetlobnim podpisom, navdihnjenim z E-TENSE PERFORMANCE konceptom, je videti kot futuristična verzija Galove maske – samozavestna, natančna in drzno francoska.

Prednji del krasi tudi 12 mm podaljšan pokrov motorja in ultra odporen lak, ki ščiti črnino rešetke kot modni ščit. DS MATRIX LED VISION žarometi pa so tisto, kar bi Francoz opisal z enim samim vzdihom: magnifique.

Notranjost in tehnologija: Futurizem s francoskim naglasom

V notranjosti vas pričaka ambient, ki je bolj boudoir kot avtomobilska kabina. DS N°4 (2025) uporablja materiale kot sta Nappa usnje in Alcantara, medtem ko vam digitalni kokpit in sredinski zaslon (oba z diagonalo 10,25-palca) posredujeta informacije s pomočjo umetne inteligence – Iris infotainment sistem zdaj poganja SoundHound AI z vmesnikom ChatGPT.

Sedeži? Bolj so prestol kot sedež. Na voljo so v barvi Criollo brown ali prefinjeni črni Alcantari. Tudi zadnja klop ni škrta z udobjem in ponuja dovolj prostora za tri odrasle – čeprav se srednji potnik verjetno ne bo počutil kot zmagovalec lotoja.

Foto: DS

Pogonski sklopi: Električni motor z dušo 

DS N°4 (2025)bo na voljo v treh različicah pogonov:

  • Samopolnilni hibrid (MHEV): 145 KM (143 hp) in 225 KM (222 hp)
  • Priključni hibrid (PHEV E-Tense 225): 1.6-litrski bencinski motor in elektromotor, skupaj 225 KM (222 hp)
  • Popolnoma električni (EV E-Tense): 213 KM (157 kW), 343 Nm, pospešek 0–100 km/h v 7,7 sekunde, najvišja hitrost 233 km/h (145 mph)

Električni model ima baterijo kapacitete 58,3 kWh in doseg do 450 km po WLTP. Polnjenje z močjo 120 kW omogoča pridobitev 100 km dosega v 11 minutah. To je dovolj časa za hiter espresso in hiter skok do naslednje postaje.

Foto: DS
Foto: DS

Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS

Zaključek: Ko francoski karakter prevzame elektriko

DS N°4 (2025) ni samo odgovor na Tesla Model 3 ali BMW i4 – je nekaj čisto drugega. Je francoski je ne sais quoi, ulovljen med sodobno tehnologijo in slogom, ki diši po luksuzu. Čeprav začetna cena okoli 46.700 € ni ravno skromna, ponuja več kot le vožnjo – ponuja izkušnjo.

In najpomembneje? To je avto, ki si ga ne kupiš, da ga pokažeš sosedu. To je avto, ki ga izbereš, ker razumeš razlike. Ker verjameš v dizajn. In ker si naveličan nemške resnosti ter japonske korektnosti.

DS N°4 (2025) je tu, da ne sledi pravilom – ampak jih napiše znova. V francoščini, seveda.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.