fbpx

DS N°8: znane so cene za francoskega aristokrata, ki si upa v nemški klub

DS N°8

DS N°8
Foto: DS

Ko se Pariz odloči narediti premijsko električno limuzino, nastane DS N°8 – avto, ki diši po parfumu, brusi tišino in resno sprašuje: zakaj bi moral še naprej voziti Nemca?

DS N°8 je avtomobil, ki s svojim videzom skoraj izsiljuje pohvalo. Dvobarvna karoserija, svetlobni podpis z več sloga kot nova kolekcija Saint Laurenta, in notranjost, kjer je več detajlov kot v povprečni operni sceni.

A kot pri vsaki francoski stvaritvi: forma je le začetek. Vprašanje je – ali  N°8 tudi zapoje, ali se ustavi pri vizualni ariji?

Foto: DS
Foto: DS
DS N°8
Foto: DS
Foto: DS

DS N°8: Dimenzije in proporci: izmerjen za prestiž

DS N°8 z dolžino okoli 4,8 metra vstopa v segment, kjer se vozijo diplomati, arhitekti z modrim okvirjem očal in pariški akademiki. Dimenzijsko ni bavarski kolos, je pa dovolj samozavesten, da parkira poleg enega.

Kje ga pozicionirati? Nekje med BMW serije 5 in Audi A6 – a s francoskim pridihom, ki noče posnemati, temveč definira lasten ton. In ta ton ima pogosto poudarjeno r.

Foto: DS

Motorika in pogon: spredaj, zadaj ali oboje?

DS N°8 ponuja več različic: od vstopne sprednjekolesne do zmogljivejših štirikolesnih priključnih hibridov, ki kombinirajo bencin in elektriko. Električna verzija? Počasi prihaja. Za zdaj DS še gradi most iz starega v novo.

In ko ta most deluje – z močmi okoli 300 KM, električnim dosegom do 60–70 km in izredno kultivirano vožnjo – se lahko zgodi, da na bencinsko črpalko skoraj pozabiš. Skoraj.

Notranjost: pariški barok s sodobnim zasukom

Kabina N°8 je bolj butična dnevna soba kot avtomobilski interier. Modro alcantaro, usnje, kristalni gumbi in zlatni detajli, ki bi jih z veseljem podpisal tudi kralj Sonce, če bi le poznal LED osvetlitev.

Vse diši po ročno izdelani izkušnji. In to dobesedno – DS ima celo svoj parfumski podpis. Razumljivo, saj je to vendarle avtomobilski oddelek, ki si upa biti drugačen. In hvala jim za to.

Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS

Udobje in vožnja: mehkoba s karakterjem

Vožnja DS N°8 je… udobje na francoski način. Mehko vzmetenje, tihi materiali, aktivna blažilna tehnologija in tišina, ki jo prekine le vaš lasten vzdih. Ne išče športnosti, temveč eleganco. Pa vendar se, ko stopiš na plin, ne znajdeš v muzejskem tempu.

N°8 ni avtomobil za avtocestne dvoboje. Je pa tisti, ki z lahkoto opravi z 800 km vožnje do Azurne obale brez stresa, z masažo in ogrevanim zatiljem. Ja, tudi to ima.

Foto: DS
Foto: DS

Tehnologija: eleganten minimalizem (z nekaj kompromisi)

Infotainment sistem N°8 je intuitiven, čeprav ne ultra vizualno razburljiv. Navigacija zna planirati poti z električnimi postanki (v priključni hibridni različici), digitalna instrumentna plošča je čista in brez cirkusa. Manjkajo le še resnično vrhunski zvočniki – ker, če smo že pri operi…

Cena in pozicioniranje: aristokrat z izzivalno etiketo

DS N°8 ni poceni – in noče biti. Cene se začnejo okoli 57.000 € in se hitro povzpnejo. Ampak konkurenti iz Münchna, Ingolstadta in Stuttgarta tudi ne delajo popustov. Kar DS ponuja, je alternativa: avtomobil, ki ni za množice, temveč za tiste, ki si drznejo pogledati čez plot.

N°8 se cenovno začne pri 57.700 € – to je osnovna različica Palace z manjšim, 74 kWh baterijskim sklopom in sprednjim pogonom. Kdor pa si želi nekaj več – močnejši motor, večji 97 kWh akumulator in boljšo opremo – mora seči globlje v žep: 63.100 € za Palace z večjim akumulatorjem ali 71.000 € za različico Étoile. Še tisočaka ali štiri višje, in že ste pri 75.000 € za štirikolesno gnano različico. In če se vam že vrti v glavi, potem raje preskočite zadnjo številko: Julvern Edition – kraljevsko opremljen, brez kompromisov – 81.000 €. Ampak hej, vsaj konfigurator vam prihrani živčni zlom, ker ima že vse v paketu.

Zaključek:  najlepši Francoz, ki ti lahko parkira pred hišo

DS N°8 je vse, kar francoski avto mora biti: pogumen, prefinjen, poln detajlov, ki ti sčasoma zlezejo pod kožo. Je simbol individualizma v svetu uniformiranega premiuma. In čeprav ne bo premaknil mas – bo očaral posameznika.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.